20 April-2024 السبت - 12 شوال 1445 شنبه - 1 اردیبهشت 1403 3:19 (GMT) 3:19 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
پیش‌بینی می‌کنم راه آهن رشت - کاسپین زمستان افتتاح شود
شنبه 2 مرداد ساعت 22:47
پیش‌بینی می‌کنم راه آهن رشت - کاسپین زمستان افتتاح شود
وزیر راه و شهرسازی از پیش بینی افتتاح راه آهن رشت - کاسپین تا قبل از زمستان امسال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از پیش بینی افتتاح راه آهن رشت - کاسپین تا قبل از زمستان امسال خبر داد و در حال حاضر ۸۰ درصد زیرسازی ها انجام شده و مصالح برای روسازی آماده است.

اسلامی در حاشه بازدید از راه آهن گیلان با محوریت قطعه رشت - کاسپین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شاهد پیشرفت متوسط این پروژه مهم هستیم که این میزان پیشرفت دلایل متعددی دارد.

وی افزود: همه ما انتظار داشتیم که با پیگیری های صورت گرفته پروژه مذکور با موانع کمتری مواجه شود و تا پایان شهریورماه شاهد بهره برداری از راه آهن رشت - کاسپین باشیم.

وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه موانع متعدد ناخواسته به پروژه مذکور منتقل شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۰ درصد زیرسازی ها انجام شده و مصالح برای روسازی آماده است لذا امیدواریم با مشارکت دستگاه ها و مردم در مسیر پروژه باقی مانده عملیات نیز به سرعت انجام شود.

اسلامی، راه آهن رشت - کاسپین را یکی از پروژ های استراتژیک ترانزیتی و حمل و نقلی کشور دانست که زمینه ساز توسعه خواهد بود و اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه مردم از ثمرات آن بهره خواهند برد.

وی از پیش بینی افتتاح راه آهن رشت - کاسپین تا قبل از زمستان امسال خبر داد و عنوان کرد: این قطعه به صورت کامل و یکپارچه به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/4129/

انتهای خبر/10510/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار