29 March-2024 الجمعة - 20 رمضان 1445 جمعه - 10 فروردین 1403 12:39 (GMT) 12:39 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
عذرخواهی شبکه آذربایجانی برای پخش کلیپ غیر واقعی از مردم ایران
پنجشنبه 4 شهریور ساعت 9:14
عذرخواهی شبکه آذربایجانی برای پخش کلیپ غیر واقعی از مردم ایران
در پی پخش کلیپی غیر واقعی و موهن درباره مردم ایران از شبکه atv جمهوری آذربایجان و پیگیری‌های سفارت ایران، شبکه مذکور ضمن حذف آن از همه پرتال‌ها و صفحات مربوطه، امروز رسما عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا از سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، در پی پخش کلیپی غیر واقعی و موهن درباره مردم ایران از شبکه atv جمهورری آذربایجان و پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، شبکه مذکور ضمن حذف آن از همه پرتال‌ها و صفحات مربوط به خود در فردای پخش این کلیپ، امروز (پنج‌شنبه) رسما عذرخواهی کرد.

براساس اعلام این سفارتخانه، پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) «آنار شُکورُف» معاون رئیس این شبکه و مدیر پخش اخبار و برنامه‌های سیاسی و اجتماعی، ضمن حضور در محل سفارت و دیدار با سید عباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران، مراتب عذرخواهی شفاهی و مکتوب آن شبکه را تقدیم کرد.

در نامه این شبکه خطاب به سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید بر احترام به فرهنگ و تمدن غنی کشور دوست و برادر ایران، از ناراحتی به وجود آمده ابراز تأسف و عذرخواهی شد و اطلاع داده شد که خبرنگار تهیه کننده کلیپ نیز برای ادای توضیحات احضار و به دلیل این اشتباه فاحش طبق قوانین از کار برکنار شده است.

انتهای پیام/۴۱۲۷

انتهای خبر/10787/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار