25 April-2024 الخميس - 17 شوال 1445 پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403 19:33 (GMT) 19:33 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
سجادی قبلاً کشور را تا مرز تعلیق جهانی پیش برده است
پنجشنبه 4 شهریور ساعت 9:15
سجادی قبلاً کشور را تا مرز تعلیق  جهانی پیش برده است
نماینده مردم شهرکرد گفت: سجادی توانایی این وزارتخانه را ندارد زیرا سابقه وی در وزارت ورزش و جوانان نشان داد که متاسفانه در آن دوره باعث تعلیق برخی از فدراسیون‌های ما در عرصه‌های جهانی شد و کشور را تا مرز تعلیق ورزش پیش برد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، احمد راستینه هفشجانی در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های سیدحمید سجادی هزاوه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: سجادی را همه می شناسیم، قهرمان و مدال آور پرافتخار ایران اسلامی است.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از قهرمانان با من تماس گرفتند، برخی برای مخالفت و برخی برای موافقت با آقای سجادی با من صحبت کردند. به همه این قهرمانان ادای احترام می کنم و اتفاقا به خاطر قهرمانان پرافتخار وطن امروز در خصوص سجادی به عنوان مخالف صحبت می کنم.

وی با اشاره به برنامه های سجادی خاطرنشان کرد: برنامه ایشان را بررسی دقیق کردم، حدود یک سال است که با وزارت ورزش و جوانان در ارتباط هستم، برنامه های سجادی غیر تحولی است، برنامه های جاری وزارت ورزش وجوانان را ارائه داده اند.

راستینه مطرح کرد: به دو دلیل سجادی توانایی این وزارتخانه را ندارد؛ اول اینکه سابقه وی در وزارت ورزش و جوانان نشان داد که متاسفانه در آن دوره باعث تعلیق برخی از فدراسیون های ما در عرصه های جهانی شد و کشور را تا مرز تعلیق ورزش پیش برد.

وی ادامه داد: اگر نبود شورای عالی امنیت ملی و وساطت دکتر جلیلی، المپیک لندن را ورزش کشور از دست داده بود. دوم اینکه وزارت ورزش و جوانان مجموعه بزرگی از ورزش و جوانان است، سال های متمادی جوانان مظلوم ایران اسلامی بدون برنامه رها شده اند.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: حدود ۳ هزار و ۶۰۰ سمن جوانان درکشور وجود دارد و متاسفانه این تعداد سمن بدون برنامه رها هستند. در تمام دولت های اصلاحات سیاسی ترین چهره های دولت خود را بر مسند وزارت ورزش و جوانانی نشاندند تا این سمن ها به عنوان پایگاه های اجتماعی آن ها در بزنگاه های انتخاباتی در خدمت دولت اصلاحات باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم مطرح کرد: امروز نیازمند یک چهره انقلابی، شجاع، توانمند در عرصه مدیریت بین بخشی برای هدایت این سمن ها به سمت هویت بخشی ایرانی- اسلامی هستیم. سمن های جوانان امروز متاسفانه برنامه های هویت آفرین در آن ها وجود ندارد. سمن ها که باید نقطه حل مسائل جوانان باشند خودشان به یک بدنه بزرگ بروکراسی اداری تبدیل شده اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: من در کمیسیون فرهنگی از سجادی پرسیدم که شما حکمی از آقای مهرعلی زاده، به عنوان قائم مقام فدراسیون ورزش های بین المللی زورخانه ای دارید؟ پاسخ بنده را دادند و گفتند بله، در یک مصاحبه بسیار سنگین من قبول شدم. همکاران؛ چطور ممکن است فردی که در انتخابات در برابر هشتاد میلیون نفر آنگونه آیت الله رئیسی را مورد خطاب قرار داد و وقیحانه صحبت کرد، قائم مقام آن فدراسیون بشود.

نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نکته دیگر درباره وزارت ورزش و جوانان دبیر شورای عالی جوانان است و مسئله جوانان موضوع اول کشور ما است. موضوع ازدواج، مسکن و فرزندآوری از مسائل مهمی است که جوانان ما با آن روبه رو هستند. به جرات می گویم که سال گذشته شورای عالی جوانان فقط یک جلسه تشکیل داده است درحالی که ارتباطات بین بخشی در وزارت ورزش و جوانان بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان مطرح کرد: بنده اعتقاد دارم به فرمایش امام خامنه ای صندلی مجلس را با هیچ چیز عوض نمی کنم، نوکری مردم را با هیچ چیز عوض نمی کنم، ۲۵ سال است که خاک تاتامی خوردم، مشکلات وزارت ورزش و جوانان یک مدیر جامع، توانمند و در حد معاون رئیس جمهور می خواهد.

انتهای پیام/۴۱۲۹/

انتهای خبر/10802/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار