25 April-2024 الخميس - 17 شوال 1445 پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403 21:48 (GMT) 21:48 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
ثبت 923 موضوع پژوهشی درباره حاشیه‌نشینی و اسکان غیررسمی
سه شنبه 25 آذر ساعت 7:40
ثبت 923 موضوع پژوهشی درباره حاشیه‌نشینی و اسکان غیررسمی
مجری برنامه علمی حاشیه‌نشینی، اسکان غیررسمی و بافت فرسوده عنوان کرد: تاکنون 923 زمینه پژوهشی این برنامه علمی در سامانه پژوهش‌یار بارگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه پایش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شورای راهبردی برنامه‌های علمی استان تهران به‌منظور ارائه گزارش برنامه‌های آتی در خصوص جذب دانشجو و محققان به برنامه‌های علمی واحد پیشرو صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمد علی‌اکبری، رئیس دبیرخانه پایش آزاد برگزار شد.

در بخشی از این نشست ناصر عبادتی، مجری برنامه علمی حاشیه‌نشینی، اسکان غیررسمی و بافت فرسوده گفت: در تدوین نظام موضوعات این برنامه علمی از قوانین بالادستی ازجمله معاهده‌ها و الزامات بین‌المللی، طرح‌های جامع موضوعی و موردی شهرها، برنامه‌وبودجه سالانه مرتبط، قانون اساسی و الزامات قانونی، برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام توجه و استفاده شده است.

وی ادامه داد: تاکنون سه چالش آسیب‌های حاشیه‌نشینی و اسکان غیررسمی، گسترش اسکان غیررسمی و حاشیه‌نشینی و چالش بافت‌های فرسوده و ناکارآمد در مجری برنامه علمی حاشیه‌نشینی، اسکان غیررسمی و بافت فرسوده احصا شده است.

مجری برنامه علمی حاشیه‌نشینی، اسکان غیررسمی و بافت فرسوده عنوان کرد: تاکنون 923 زمینه پژوهشی این برنامه علمی در سامانه پژوهش‌یار بارگذاری شده است و یک راهبرد و 50 زمینه پژوهشی مرتبط دیگر نیز به‌زودی بر روی سامانه بارگذاری خواهد شد.

عبادتی ادامه داد: همچنین تاکنون 43 منظرهای و گرایش‌های احصاء شده است.

وی افزود: شورای دانشی علوم پایه، شورای دانشی علوم انسانی، مدیریت، حقوق و هنر، شورای دانشی فنی و مهندسی، -شورای دانشی محیط‌زیست و منابع طبیعی و شورای دانشی علوم اجتماعی و فرهنگی، پنج شورتی دانشی برنامه علمی حاشیه‌نشینی، اسکان غیررسمی و بافت فرسوده است.

انتهای خبر/1086/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار