25 April-2024 الخميس - 17 شوال 1445 پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403 11:40 (GMT) 11:40 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
راه‌اندازی سرای پژوهشی دریا در دانشگاه آزاد اسلامی
سه شنبه 25 آذر ساعت 6:54
راه‌اندازی سرای پژوهشی دریا در دانشگاه آزاد اسلامی
مجری برنامه علمی دریا از راه‌اندازی سرای پژوهشی دریا در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شورای راهبردی برنامه‌های علمی استان تهران به‌منظور ارائه گزارش برنامه‌های آتی در خصوص جذب دانشجو و محقق به برنامه‌های علمی واحد پیشرو صبح امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست محمد علی‌اکبری، رئیس دبیرخانه پایش آزاد برگزار شد.

در این نشست سعید ملماسی، مجری برنامه علمی دریا ضمن گزارشی از روند اقدامات انجام شده گفت:  تاکنون چندین جلسه برای بازنگری این برنامه در کمیته ارزیابی و هم‌اندیشی پایش دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشده است. وی در ادامه شکل‌گیری شوراهای دانشی را متناسب با محورهای برنامه علمی   ازجمله اقدامات بنیادی  این برنامه علمی برشمرد.

وی افزود: عناوین برنامه علمی دریا  شامل  آب و نیرو از دریا،  پیشرانه‌ها و رباتیک دریایی،  توسعه سواحل و جزایر، توسعه مواد پیشرفته و سازه‌های دریایی، دریانوردی و اقیانوس‌شناسی،  شناورها و تجهیزات سطحی، اثر سطحی و زیرسطحی، صنایع شیلات، فناوری و سلامت دریا، محیط‌زیست و تالاب‌ها و مدیریت، حقوق و اقتصاد دریا می‌شود.

ملماسی در ادامه خاطرنشان کرد: جلساتی در خصوص راه‌اندازی سراهای پژوهشی دریا برگزار کرده‌ایم، در این خصوص با شرکت سیلاب وارد گفتگو شده‌ایم.

مجری برنامه علمی دریا عنوان کرد: همچنین از گروه‌های آموزشی به‌خصوص گروه‌های آموزشی مرتبط به دریا را دعوت به همکاری کرده‌ایم. جلب مشارکت معاونت پژوهشی واحد دانشگاهی یکی از کارهایی است که منجر به پویایی برنامه علمی دریا می‌شود.

انتهای خبر/1092/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار