20 April-2024 السبت - 12 شوال 1445 شنبه - 1 اردیبهشت 1403 9:35 (GMT) 9:35 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند
چهارشنبه 3 آذر ساعت 0:20
خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند
معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران به‌خصوص دانشگاهیان دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از گلپایگان، حامد معصومی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان در دیدار با خانواده بسیجی شهید محمود افتخاری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با یادآوری شجاعت و ازجان‌گذشتگی جوانان دلیر و غیور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس، از مقام شامخ شهدا تجلیل و برای خانواده شهید محمود افتخاری آرزوی سلامتی کرد.


بیشتر بخوانید:

تجلیل از خانواده معظم شهید علی امینی توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی


سیدیاسر میرباقری معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان هم در این دیدار اظهار کرد: شهدا برای حفظ نظام و انقلاب از جان خود گذشتند و موجب افتخار، سربلندی و عزت ملت ایران هستند؛ خانواده معظم شهدا حق بزرگی بر گردن ملت ایران به‌خصوص دانشگاهیان دارند و قدردانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان به همراه دانشجویان بسیجی با حضور بر سر مزار مطهر شهید محمود افتخاری و هم‌رزمانش، یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

به گزارش آنا، شهید محمود افتخاری در حین تحصیل، با درخطر دیدن اسلام و خاک وطن به عضویت بسیج درآمد و طریق این نهاد مقدس خود را به جبهه‌های حق علیه باطل رساند و به‌عنوان رزمنده در جبهه فعالیت داشت تا اینکه در تیر ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در منطقه شلمچه شهید شد.
انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۱۱۷/

انتهای خبر/11225/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار