29 March-2024 الجمعة - 20 رمضان 1445 جمعه - 10 فروردین 1403 4:51 (GMT) 4:51 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
بازیکنان خارجی استقلال معمولی هستند/سپاهان تیم خطرناکی است و نباید آن را دست کم گرفت
جمعه 19 آذر ساعت 22:52
بازیکنان خارجی استقلال معمولی هستند/سپاهان تیم خطرناکی است و نباید آن را دست کم گرفت

پیشکسوت استقلال گفت: سپاهان تیم خطرناکی است و استقلال نباید این تیم را دست کم بگیرد.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره عملکرد استقلال مقابل پیکان گفت: به نظرم هر دو تیم بازی رو به جلو و مستقیمی داشتند، بازیکنان پیکان قصد این را داشتند که در ضدحملات صاحب موقعیت شوند اما نفرات لازم را برای این تاکتیک نداشتند. بازیکنان استقلال روی توپ‌های سوم بهتر بودند و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند. در این بازی به خوبی مشخص بود که کادر فنی استقلال، آنالیز خوبی از پیکان داشتند و توانستند مدافعان وسط تیم حریف را که روی ارسال‌ها ضعیف بودند تحت‌الشعاع قرار دهند. آن‌ها به‌خوبی از نقطه ضعف تیم حریف استفاده کرده‌اند و توانستند از این طریق به گل برسند. امیدوارم این نتیجه پرگل در هفته‌های آینده هم تکرار شود و تیم استقلال بتواند خود را در کورس قهرمانی نگه دارد.

بازیکنان خارجی استقلال معمولی هستند

وی در مورد عملکرد بازیکنان خارجی تیم استقلال اظهار کرد: زمانی که یک تیم بازیکن خارجی جذب می‌کند، توقع این است که آن‌ها از نفرات داخلی خیلی بهتر و کارآمدتر باشند به طوری که هر زمان در میدان حاضر شوند، شرایط برای تیم تغییر کند و نتیجه طور دیگری رقم بخورد، اما در حال حاضر من چنین شرایطی را در بازیکنان خارجی استقلال ندیدیم و به نظرم با سایر بازیکنان داخلی تفاوت آن‌چنانی ندارند. انتظار می‌رفت کوین یامگا و رودی ژستد در برابر پیکان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند اما به نظرم معمولی بودند و با سایر بازیکنان تفاوت نداشتند.


بیشتر بخوانید؛

بازگشت بازیکن خاطی به استقلال

تلاش برای بازگرداندن کاپیتان استقلال

بازیکنان خارجی‌مان فوق العاده هستند/ تمام تمرکزمان روی مسابقه با سپاهان است


سپاهان تیم خطرناکی است

پیشکسوت استقلال همچنین در مورد بازی بعدی استقلال مقابل سپاهان که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها کار سختی برابر سپاهان دارند و باید حتما در برابر این تیم پیروز میدان شوند تا بتوانند در کورس قهرمانی بمانند و از سایر رقبا عقب نمانند.استقلالی در برخی پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و حتی باعث شده تا آن‌ها چرخشی به میدان بیایند و از هماهنگی به دور باشند. در هر حال کار سخت است، رقابت نزدیکی بین تیم‌ها برقرار است، در حال حاضر استقلال در جایگاه چهارم قرار دارد و باید در بازی بعد تمام تلاش خود را به کار گیرد که جایگاه خود را ارتقا دهد و در کورس قهرمانی قرار گیرد. سپاهان تیم خطرناکی است، گل گهر با برد پرگل آنها را تحقیر کرده است. سپاهان با پیروزی مقابل صنعت‌نفت با شرایط روحی خوبی به تهران برای مصاف با استقلال می‌آید که به جذاب‌تر شدن این دیدار کمک می‌کند.

استقلال باید از تمامی موقعیت‌ها استفاده کند

ورمزیار در مورد نقاط قوت و ضعف تیم استقلال عنوان کرد: به نظرم استقلال در خط هافبک و به ویه هافبک وسط، بازیکنان خوبی در اختیار دارد و همین نقطه قوت تیم است؛ اما در مقابل تیم مجیدی در جناجین مشکل دارد و باید این معضل را حل کنند.

در همین بازی مقابل پیکان، یکی از مشکلات تیم استقلال این بود با وجود اینکه مالکیت توپ را نسبت به حریف داشت اما از آن به خوبی استفاده نکرد و در طول مسابقه نتوانست موقعیتی از عمق دفاع و کانال‌های عرضی را ایجاد کند. این مسئله

باید حل شود در غیر این صورت حریفان دیگر از این نقطه ضعف به خوبی استفاده می‌کنند و استقلال به راحتی امتیاز از دست می‌دهد.

انتهای خبر/11384/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار