25 April-2024 الخميس - 17 شوال 1445 پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403 14:53 (GMT) 14:53 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
در نجف‌آباد رخ داد؛ برق، بلای جان دانشجوی ترم آخر رشته مهندسی برق
سه شنبه 7 دی ساعت 8:11
در نجف‌آباد رخ داد؛ برق، بلای جان دانشجوی ترم آخر رشته مهندسی برق

یکی از دانشجویان رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف آبادبر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

 

ظهر روز گذشته ۶ دی ۱۴۰۰ یکی از دانشجویان رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مستقل نجف‌آباد بر اثر حادثه برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد. این حادثه در حالی رخ داد که دانشجویان ترم آخر رشته مهندسی برق در کارگاه عملی در حال فراگیری آموزش‌ بودند.

حسین گرامی دادستان نجف‌آباد این خبر را تأیید و بیان کرد: این دانشجو پس از وقوع حادثه به بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد منتقل و عملیات پزشکی برای احیای او انجام شد؛ اما این دانشجوی ترم آخر رشته مهندسی برق جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وی با بیان اینکه بررسی‌های فنی درباره اظهار نظر در مورد علت این حادثه هنوز تکمیل نشده و منتظر نظر کارشناسی اداره برق و آتش‌نشانی و جمع‌بندی تمام نظرها هستیم گفت: فیلم‌های مربوط به این کارگاه مشاهده شده و آتش‌نشانی و اداره برق از محل

حادثه بازدید داشته‌اند و اکنون کارگاه مسدود و پیکر دانشجوی متوفی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شده است.

دادستان نجف‌آباد ادامه داد: نتیجه نهایی گزارش‌ها به‌زودی مشخص و از طریق منابع رسمی اعلام می‌شود. تا پیش از جمع‌بندی نظرها و اعلام نتیجه نهایی گزارش‌ها بهتر است از اظهار نظر درباره علت این حادثه بپرهیزیم. شب گذشته با خانواده دانشجوی مرحوم

دیدار داشته و در حالی‌که این دانشجوی مسیحی در شب سال نوی میلادی فوت کرده است، اکنون حال خانواده‌ این مرحوم مهم است و باید در انتشار اخبار مراقب بود.

انتهای خبر/11470/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار