25 April-2024 الخميس - 17 شوال 1445 پنجشنبه - 6 اردیبهشت 1403 19:28 (GMT) 19:28 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
دادستان تهران از دادسرای فرهنگ و رسانه بازدید کرد
یکشنبه 24 بهمن ساعت 16:9
دادستان تهران از دادسرای فرهنگ و رسانه بازدید کرد

دادستان عمومی و انقلاب تهران به‌صورت سرزده و به‌منظور نظارت میدانی و هدفمند بر نحوه خدمت رسانی به مردم، از دادسرای ناحیه ۳۵ (فرهنگ و رسانه) بازدید کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آگاه علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به‌صورت سرزده و به منظور نظارت میدانی و هدفمند بر نحوه خدمت رسانی به مردم، از دادسرای

ناحیه ۳۵ (فرهنگ و رسانه) بازدید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در تمامی شعب و قسمت‌های دادسرای ناحیه ۳۵ و اطلاع از روند فعالیت‌های انجام شده با بررسی دقیق برخی از پرونده‌های معوق و علل و

عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی را برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر کرد.

وی با قضات و کارکنان اداری دادسرای فرهنگ و رسانه نیز به گفت‌وگو پرداخت و ضمن اطلاع از نقطه نظرات و مطالبات آنها، دستورات و ارشادات لازم را برای بهبود عملکرد این دادسرا، ارائه کرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین مسئولیت دادسرای فرهنگ و رسانه را از جهت ارتباط مستقیم با افکار عمومی، حساس عنوان کرد و یادآور شد: پرونده‌های این دادسرا از

اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که علاوه بر بُعد رسانه‌ای دارای ابعاد مهم اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز می‌باشد و بر این اساس و با توجه به وضعیت طرفین پرونده باید تحقیقات با سرعت، دقت و ظرافت قضائی انجام پذیرد.

صالحی با برخی از مراجعان دادسرای فرهنگ و رسانه نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع درخواست‌های مطرح شده، در خصوص هر مورد دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است؛ در این بازدید، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۵ نیز گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های این دادسرا ارائه کرد.

همچنین در ادامه از تعدادی از قضات و کارمندان اداری دادسرای فرهنگ و رسانه که در اجرای سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضائیه، رسیدگی به امور محوله و تکریم ارباب رجوع، عملکرد مطلوبی داشته‌اند، تقدیر شد.

انتهای خبر/11709/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار