28 March-2024 الخميس - 19 رمضان 1445 پنجشنبه - 9 فروردین 1403 23:47 (GMT) 23:47 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
احتمال کشته‌شدن فرمانده جوخه ترور موساد در حمله پهپادی به أربیل
پنجشنبه 19 خرداد ساعت 8:38
احتمال کشته‌شدن فرمانده جوخه ترور موساد در حمله پهپادی به أربیل

برخی منابع انگلیسی و عربی می‌گویند در حمله پهپادی به چند خودرو در بزرگراه اصلی شهر اربیل، فرمانده جوخه ترور موساد کشته شده است.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آگاه، پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در أربیل، گزارش‌های تکمیلی نشان داد

که در این عملیات چند خودرو هدف قرار گرفتند.

طبق گزارش‌های تکمیلی رسانه‌های عراقی، سه خودرو هدف این پهپاد انفجاری بود که در بزرگراه اصلی شهر اربیل با موفقیت به آنها برخورد کرد.

ساعاتی بعد برخی منابع انگلیسی و عربی گزارش دادند که یک تیم از سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی که در این خودروها حضور داشت،

هدف اصلی این عملیات پهپادی بود.

حساب توئیتری «اینتل اسکای» - که در زمینه تحلیل خطرات و ریسک‌های بین‌المللی، ردیابی پروازهای جهانی و اخبار ویژه بحران‌های مختلف فعالیت

می‌کند - مدعی شد در این حمله یک مقام ارشد موساد کشته شده است.

اینتل اسکای در توئیتی ادعا کرد:‌ «(ایلاک رون) آسا فلاتس، فرمانده یگان ترور موساد، در جریان حمله با پهپاد کامیکازه در اربیل واقع در شمال عراق، ترور شد».

همچنین «خالد اسکیف» خبرنگار شبکه تلویزیونی «المیادین» در لبنان نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: «منابع عراقی، از کشته‌شدن ایلاک رون،

مسؤول جوخه ترور رژیم صهیونیستی در این حمله سخن می‌گویند».

این در حالی است که آژانس ضد تروریسم منطقه کردستان عراق مدعی است در این حمله به خودروهایی در جاده «بیرمام»، فقط سه نفر مجروح شدند.

هنوز هیچ گروه مسئولیت این عملیات پهپادی را برعهده نگرفته و جزئیات بیشتری از جمله واکنش مقام‌های رژیم صهیونیستی درباره این گزارش‌ها منتشر نشده است.

پیش از این، دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق خبر داد که صهیونیست‌ها در منطقه کردستان عراق بیش از ۲۰ مرکز راهبردی و تاکتیکی دارند.

در تاریخ ۲۲ اسفند سال قبل نیز دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به سازمان موساد در اربیل با ده‌ها فروند راکت و موشک هدف حمله قرار گرفت.

انتهای خبر/13207/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار