18 April-2024 الخميس - 10 شوال 1445 پنجشنبه - 30 فروردین 1403 0:35 (GMT) 0:35 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
اغتشاشگران چند هزار میلیارد ریال خسارت به کشور زدند
شنبه 12 آذر ساعت 20:8
اغتشاشگران چند هزار میلیارد ریال خسارت به کشور زدند
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اعلام کرد که اغتشاشگران در دو ماه گذشته ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت مالی به کشور وارد کردند.

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اظهار کرد: این میزان خسارت شامل خساراتی است که به اماکن دولتی، تاسیسات و اموال عمومی و همچنین به اموال مردم وارد شده است.

وی گفت: خسارت گزارش شده مربوط به اموال مردم شامل مواردی از جمله خسارت وارده به خودروها، منازل، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها است که بعضا مغازه‌ها و فروشگاه‌ها غارت شده و یا به آتش کشیده است.

میراحمدی با بیان اینکه ارزیابی میزان خسارات وارده به بیت المال و همچنین مردم به صورت روزانه ادامه دارد، افزود: البته هنوز برآورد بخش‌هایی کامل نشده است که از جمله می‌توان به خسارات وارده در استان سیستان و بلوچستان و بخصوص زاهدان اشاره کرد.

شورای امنیت کشور امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد در حوادث اخیر ۲۰۰ نفر اعم از شهدای امنیت، شهدای مردمی، افراد بی گناه، اغتشاشگران و عناصر ضدانقلاب در اغتشاشات جان خود را از دست دادند و هزاران میلیارد تومان خسارت وارد شد.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز هفته گذشته با اشاره به فعال شدن کمیته تحقیق تشکیل شده در وزارت کشور گفت: در این کمیسیون موضوعاتی همچون اینکه «در این مدت افرادی دچار خسارت شدند و جان باختگانی که بیگناه جان خود را از دست دادند» و جبران خسارات آن‌ها را پیگیری می‌کند.

انتهای خبر/14056/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار