16 April-2024 الثلاثاء - 8 شوال 1445 سه شنبه - 28 فروردین 1403 20:12 (GMT) 20:12 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
عروسی باشکوه دختر پادشاه اردن با تاجر ونزوئلایی +فیلم
دوشنبه 22 اسفند ساعت 5:49
عروسی باشکوه دختر پادشاه اردن با تاجر ونزوئلایی +فیلم
خاندان سلطنتی عمان یکشنبه شب شاهد مراسم عروسی باشکوه شاهدخت ایمان، دختر ملک عبدالله دوم، با یک تاجر مسیحی یونانی-ونزوئلایی بود.

اوایل تابستان گذشته بود که اعلام شد شاهدخت ایمان ۲۵ ساله، دومین فرزند ملک عبدالله دوم و رانیا، پادشاه و ملکه اردن، با سرمایه‌دار ۲۸ ساله مقیم نیویورک، جمیل الکساندر ترمیتیس، ازدواج خواهد کرد.

اگر چه ترمیتیس در کاراکاس ونزوئلا به دنیا آمده است، اما اصالتا یونانی است و نام اصلی او دیمیتریوس است. او از نام جیمی استفاده می‌کند که خاندان سلطنتی اردن آن را به اسم عربی «جمیل» برگردانده‌اند.



خانواده ترمیتیس حق امتیاز دیور را در ونزوئلا خریداری کردند و در نهایت، به میامی، جایی‌که جمیل در دانشگاه بین المللی فلوریدا مدیریت بازرگانی خواند، نقل مکان کردند.

شاهدخت ایمان زنی نسبتا کم حرف است که به‌دلیل مهارت سوارکاری و سلیقه‌اش در مد شناخته شده است. او در دانشگاه جورج‌تاون تحصیل کرد و سپس به مدرسه طراحی پارسونز نیویورک رفت تا تحصیلاتش را در مقطع لیسانس به پایان برساند. او ترمیتیس را در نیویورک، جایی که او در معاملات سهام و سرمایه‌گذاری کار می‌کرد، ملاقات کرد. از آنجا که این رابطه بسیار خصوصی نگه داشته شده بود، نامزدی آن‌ها بسیار غافلگیرکننده بود.

عروسی باشکوه دختر پادشاه اردن با تاجر ونزوئلایی +فیلم

شاهدخت ایمان برخلاف برادرش ترجیح داده است که زندگی خود را با فردی غیرعرب سپری کند. نیویورک پست به نقل از یک منبع آگاه نزدیک به خاندان سلطنتی نوشت: «در مورد انتخاب شاهدخت ایمان، احساسات متفاوتی جود داشته است.» با این حال، خانواده سطلنتی به وضوح این ازدواج را تایید می‌کنند. چنانچه ولیعهد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «صمیمی‌ترین تبریکات به خواهر عزیزم ایمان و نامزدش جمیل به مناسبت نامزدیشان. برای شما یک عمر شادی در کنار هم آرزو می‌کنم.»

عروسی باشکوه دختر پادشاه اردن با تاجر ونزوئلایی +فیلم

انتهای خبر/21072/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار