29 March-2024 الجمعة - 20 رمضان 1445 جمعه - 10 فروردین 1403 11:18 (GMT) 11:18 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
برنامه‌ریزی برای حفظ استارت‌آپ‌ها در حوزه منابع طبیعی/ تشکیل شورای عالی زاگرس
یکشنبه 14 دی ساعت 14:1
برنامه‌ریزی برای حفظ استارت‌آپ‌ها در حوزه منابع طبیعی/ تشکیل شورای عالی زاگرس
وزیر جهاد کشاورزی گفت: سازمان جنگل‌ها باید برای درآمدزایی شرکت‌های دانش‌بنیان که وارد حوزه منابع طبیعی می‌شوند، برنامه‌ریزی کنند تا باعث دلسردی و خروج این استارت‌آپ‌ها از بخش منابع طبیعی نشوند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی در مراسم رونمایی از ۵ پروژه فناورانه ‏منابع طبیعی و آبخیزداری مشترک سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اظهار داشت: سازمان جنگل‌ها اقدامات خوبی در زمینه آبخیزداری انجام داده است و شتابی که در زمینه آبخیزداری اتفاق افتاده بسیار ستودنی است.

وی با بیان اینکه برای امسال، اجرای ۸۰۰ هزار هکتار عملیات آبخیزداری هدف‌گذاری شده بود، اظهار کرد: در حال حاضر از این عدد عبور کرده‌ایم و تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود که به ۱.۲ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری در کشور دست یابیم.

خاوازی گفت: ایجاد مرکز نوآوری هم کار خلاقانه‌ای است اما جنس کار با مراکز دیگر متفاوت است و تیم سازمان جنگل‌ها باید برای درآمدزایی شرکت‌های دانش‌بنیان که وارد این حوزه می‌شوند، برنامه‌ریزی کنند تا باعث دلسردی و خروج این استارت‌آپ‌ها از بخش منابع طبیعی نشوند.

وزیر جهاد کشاورزی تشکیل شورای عالی زاگرس را یک اقدام خوب ارزیابی کرد و افزود: طبق دستوری که رئیس‌جمهوری برای حفاظت از جنگل‌های زاگرس داده است، شورای عالی زاگرس توسط سازمان جنگل‌ها تشکیل می‌شود و با این شورا می‌توان به بهبود شرایط جنگل‌های زاگرس امیدوار شد.

انتهای خبر/2348/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار