20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 16:31 (GMT) 16:31 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
۴ آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
چهارشنبه 16 خرداد 1403 ساعت 21:16
۴ آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۴ آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

صاحب سروش فر در گفت‌وگو با آگاه با بیان اینکه این چهار آزمون با حضور دو هزار و ۲۶۹ نفر داوطلب شامل ۱۴۲۶ مرد و ۸۴۳ زن برگزار می شود، گفت: آزمون اختصاصی معلولان صبح روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور ۴۴۱ نفر شامل ۲۷۱ مرد و ۱۷۰ زن در دانشکده علوم انسانی دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.
وی در خصوص برگزاری آزمون اختصاصی فرزندان شهداء و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر(بند ج ایثارگران) نیز اطهارکرد: این آزمون عصر روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه با حضور ۱۹۴ نفر شامل ۸۹ مرد و ۱۰۵ نفر زن در جهاد دانشگاهی استان واقع در کاشانی ۵ و مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی کاشانی ۱۹ برگزار می‌شود.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نیز قرار است صبح روز جمعه ۱۸ خرداد ماه با حضور ۲۴۰ نفر شامل۱۴۵ نفر مرد و ۹۵ نفر زن در جهادانشگاهی استان واقع در کاشانی ۵ و مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی واقع در کاشانی ۱۵ برگزار شود.
سروش فر تصریح کرد: آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین ۲ استان کهگیلویه و بویراحمد نیز قرار است صبح روز جمعه ۱۸ خرداد ماه با حضور یک هزار و ۳۹۴ نفر شامل ۹۲۱ نفر مرد و ۴۷۳ نفر زن در دانشکده های منابع طبیعی، علوم انسانی و فنی و مهندسی ۲ دانشگاه یاسوج برگزار شود.
انتهای پیام

انتهای خبر/33020/

برچسب ها