20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 16:37 (GMT) 16:37 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مجتمع چند منظوره جهاد دانشگاهی در منطقه ویژه کلنگ زنی می‌شود
یکشنبه 20 خرداد 1403 ساعت 13:40
مجتمع چند منظوره جهاد دانشگاهی در منطقه ویژه کلنگ زنی می‌شود

مجتمع چند منظوره جهاد دانشگاهی در منطقه ویژه کلنگ زنی می‌شود

دکتراحمد زاهری در دیدار صمیمی با مهندس پیر حسینلو مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی امروز یکشنبه ۲۰ خرداد، در خصوص برنامه زمان بندی ایجاد مجتمع چند منظوره در منطقه ویژه اقتصادی و همچنین تعامل هر چه بیشتر دو مجموعه، گفت وگو کردند.

رئیس جهاد دانشگاهی، با توجه به نیاز صنایع به خدمات آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و نگاه مثبت منطقه ویژه اقتصادی به توسعه صنایع غرب، افزود: به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم و ارزشمند که تاثیر مهمی در برنامه‌های صنایع غرب استان خواهد داشت آغاز می‌شود.

زاهری گفت: جهت حل مسائل استان و صنایع از ظرفیت جهاد دانشگاهی کل کشور استفاده خواهیم کرد، این پروژه مجتمع چند منظوره در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و در قالب دو فاز به تفکیک ساخته خواهد شد.

در ادامه مهندس پیرحسینلو با اشاره به اینکه با جهاد دانشگاهی بیگانه نیستیم و هر گونه همکاری و همیاری را در جهت رشد و ارتقای استان با این نهاد انقلابی خواهیم داشت، خاطر نشان کرد : منطقه ویژه اقتصادی تعامل، همکاری‌های مختلف وخوبی با مجموعه جهاددانشگاهی دارد .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی در پایان در خصوص ایجاد مجتمع مورد نظر اعلام کرد که آئین کلنگ‌زنی با حضور مدیران استانی در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

انتهای خبر/34023/

برچسب ها