20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 6:45 (GMT) 6:45 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
بزرگترین چرخه اقتصادی درگزین در دولت سیزدهم راه افتاد
دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 9:38
بزرگترین چرخه اقتصادی درگزین در دولت سیزدهم راه افتاد

بزرگترین چرخه اقتصادی درگزین در دولت سیزدهم راه افتاد

کمیل خواستان در گفت‌وگو با آگاه، اظهار کرد: شهرک صنعتی شهرستان درگزین پروژه اقتصادی با محرکه‌ای بسیار قوی برای درگزین بوده که این شهرک می‌تواند برای ۷۰۰۰ نفر ایجاد اشتغال مستقیم داشته باشد.

وی با اشاره به تحویل و واگذاری روز گذشته قطعات این شهرک به متقاضیان علاقمند برای  سرمایه‌گذاری در این شهرستان، افزود: در دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی پس از سالها انتظار با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم  این امر محقق شده و واگذاری قطعات در این شهرک به سرمایه‌گذاران آغاز شده است.

خواستان با بیان اینکه اعتباری افزون‌ بر  ۴۰  میلیارد تومان برای شهرک صنعتی شهرستان درگزین هزینه شده است، خاطرنشان کرد: طی دوسال اخیر تلاش بسیار زیادی صورت گرفت که این پروژه به نتیجه برسد که در این رابطه حمایت‌های استاندار همدان از این پروژه اقتصادی شهرستان برای رشد اشتغال و اقتصاد منطقه قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: با توجه به تحویل و واگذاری قطعات زمین‌های این شهرک به متقاضیان در حال حاضر نیازمند حضور سرمایه‌گذارانی هستیم که بتوانند هرچه سریع‌تر عملیات عمرانی ساخت و ایجاد کارگاه‌های خود را به سرانجام برسانند و شاهد بهره‌برداری واحدهای آنان در این شهرک باشیم.

وی با بیان اینکه تمامی زیرساختهای مورد نیاز حضور سرمایه‌گذاران و مالکان شرکتهای خصوصی و دولتی در شهرک صنعتی شهرستان فراهم شده و از آنها برای حضور در این دیار کهن دعوت می‌کنیم، گفت: روز گذشته  از بین ۱۴ متقاضی که مجوزهای لازم را برای شروع پروژه‌های خود اخذ کرده بودند، به ۱۲  نفر اسناد لازم تحویل شد.

خواستان بیان کرد: این شهرک با ۵۴ هکتار شامل  ۲۵۰  قطعه در حال حاضر آماده حضور سرمایه‌گذاران و صاحبان مشاغل و صنایع است.

انتهای خبر/34269/

برچسب ها