21 September-2024 السبت - 18 ربیع الاول 1446 شنبه - 31 شهریور 1403 11:7 (GMT) 11:7 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
یکی از خطوط قرمز آموزش و پرورش نگاه سیاسی است
چهارشنبه 23 خرداد 1403 ساعت 16:56
یکی از خطوط قرمز آموزش و پرورش نگاه سیاسی است

یکی از خطوط قرمز آموزش و پرورش نگاه سیاسی است

حجت‌الاسلام رضا حسن‌زاده کواکی، امروز  در مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش قوچان گفت: دکترین حرکت در آموزش و پرورش شهرستان قوچان سند تحول بنیادین است.

وی یکی از خطوط قرمز آموزش و پرورش را نگاه سیاسی دانست و افزود: همکاران ما هر تفکری می‌خواهند برای خود داشته باشند ما باید به دنبال تسهیل در تحصیل دانش‌آموزان باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قوچان با اشاره به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان پس از تأخیر ۱۱ ساله، گفت: برای استخدام معلمین شهرستان قوچان بر انتخاب نیروهایی از قشر انقلابی و در مسیر امام و شهدا تأکید داریم.

وی بر شرکت در نمازهای جمعه و جماعت و مسائل معنوی، اعتکاف و... تأکید کرد و افزود: افتخار ما این است که در این مسیر باقی بمانیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قوچان با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش محل مولد نیرو است، بیان کرد: دشمن به دنبال از بین بردن امید برای دانش آموزان و دانشجویان است و ما باید امید را در بین دانش آموزان گسترش دهیم و دستاوردهای انقلاب را به زبان خودشان بیان کنیم و در حوزه خردورزی باید امکان حرف زدن دانش آموزان را فراهم کنیم.

جواد واعظ سرپرست سابق آموزش و پرورش شهرستان قوچان، در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره چهار ماهه مسئولیت خود، گفت: طی این مدت برگزاری امتحانات نهایی به عنوان بزرگترین رویداد آموزش و پرورش در سه پایه علی‌رغم چالش‌های زیادی که در حوزه فناوری، عملکردی و امتحانات وجود داشت بدون هیچ مشکلی در کمال صحت، سلامت و دقت لازم انجام شده و ادامه خواهد داشت.

 وی افزود: در حوزه عمرانی مدارس نیمه‌تمامی داشتیم که با پیگیری‌های انجام شده برای تکمیل آن‌ها در حال حاضر ۵ مدرسه آماده بهره‌برداری و افتتاح است. همچنین ۹۵ درصد از استخر دانش‌آموزی کامل شده و طبق اطلاع پیمانکار طی ۲۰ روز آینده مرحله اول آزمایشی انجام خواهد شد.

واعظ با اشاره به راه‌اندازی سینما دانش شهر قوچان، اظهار کرد: طی ۴ ماه گذشته سینما دانش که تنها سینمای وابسته به آموزش و پرورش در کشور است با امکانات اندک و در حالی که بیش از ۸ سال بلاتکلیف بود در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با کمک یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مذاکرات انجام و راه‌اندازی شد.

حسن‌زاده، سوابقی همچون معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد را در پرونده خود دارد و در حال حاضر مسئولیت امامت جمعه بخش خبوشان از توابع شهرستان فاروج در استان خراسان شمالی را عهده‌دار است.

این مراسم که با حضور مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد از زحمات چهار ماهه جواد واعظ که مسئولیت سرپرستی این اداره را برعهده داشت تقدیر و حجت‌الاسلام رضا حسن‌زاده کواکی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان قوچان منصوب شد.

انتهای خبر/35176/

برچسب ها