20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 3:47 (GMT) 3:47 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
ابقای «نریمان رحمانی» در ریاست هیات ورزش همگانی کرمانشاه
پنجشنبه 24 خرداد 1403 ساعت 9:10
ابقای «نریمان رحمانی» در ریاست هیات ورزش همگانی کرمانشاه

ابقای «نریمان رحمانی» در ریاست هیات ورزش همگانی کرمانشاه

به گزارش آگاه، مجمع انتخابات هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه، امروز(۲۴ خرداد) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولین ورزش کرمانشاه برگزار شد و طی آن نریمان رحمانی با کسب تمامی آراء اعضای مجمع، بار دیگر سکان هدایت این هیات را بدست گرفت. 

در این مجمع نریمان رحمانی و رضا رستمی دو کاندیدای احراز پست ریاست هیات همگانی استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام کناره گیری رضا رستمی به نفع نریمان رحمانی، انتخابات با تک کاندیدای حاضر برگزار شد. 

این مجمع ۲۵ عضو داشت که ۲۳ عضو آن در انتخابات امروز حضور داشتند و آراء خود را به صندوق انداختند. پس از شمارش آراء نریمان رحمانی توانست با کسب ۲۳ رای موافق از ۲۳ رای ماخوذه برای چهارسال دیگر هدایت هیات ورزش همگانی استان را بر عهده بگیرد. 

رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه پیش از شروع فرآیند رای گیری در خصوص مهمترین برنامه‌های پیش روی خود برای چهارسال آینده این هیات اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما توسعه زیرساخت‌های این رشته در سطح استان خواهد بود. 

وی با بیان اینکه در بحث ورزش بانوان، کودکان و سالمندان برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده، عنوان کرد: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در سطح محلات استان با راه اندازی کانون ورزش محلات راه‌اندازی کنیم. 

رحمانی از راه اندازی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در سطح شهرهای استان از ابتدای فصل تابستان خبر داد و گفت: در سطح استان حدود ۶۴ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی را با حضور مربیان خواهیم داشت که در راستای قانون ورزش رایگان برای همه افراد جامعه راه اندازی خواهند شد. 

وی افزود: طی سالهای گذشته تلاش شد تا با برگزاری رویدادهای خیابانی ورزش همگانی مردم را به سمت ورزش بیشتر ترغیب کنیم که خوشبختانه تاثیر بسیار خوبی داشت، لذا این برنامه را ادامه خواهیم داد. 

رئیس هیات ورزش همگانی استان اضافه کرد: برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی و تپه نوردی از جمله برنامه هایی است که در چهار سال پیش رو نیز آنها را با قوت بیشتری ادامه می‌دهیم. 

به گفته این مسئول، ورزش همگانی کرمانشاه طی چهارسال گذشته با همدلی جامعه خود و همراهی سایر دستگاه‌ها و ادارات توانسته مسیری روبه رشد را طی کند. 

در پایان با اکثریت آراء اعضای مجمع، هانیه طهماسبی فر به عنوان نایب رئیس، مژگان سهرابی به عنوان خزانه دار، رضا کولانی، رستگار حسینی و لادن مهدوی به عنوان عضو هیات رئیسه و شهروز جلیلیان به عنوان بازرس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه انتخاب شدند. 

انتهای خبر/35352/

برچسب ها