20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 6:59 (GMT) 6:59 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
تولید و ارائه خدمات مهمترین مولفه‌های توسعه اقتصادی کشور هستند
پنجشنبه 24 خرداد 1403 ساعت 11:21
تولید و ارائه خدمات مهمترین مولفه‌های توسعه اقتصادی کشور هستند

تولید و ارائه خدمات مهمترین مولفه‌های توسعه اقتصادی کشور هستند

فرزاد محمدی بیست و چهارم خرداد در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لرستان بیان کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه مهیا شده است.

وی اظهار کرد: تجارت، تولید و ارائه خدمات به عنوان مهمترین مولفه‌های توسعه اقتصادی کشور هستند و مادامی که از سرمایه انسانی با توان علمی بالا، متخصص،خلاق و دیدگاهی همراه با نوآوری برخوردار باشد، زمینه‌ساز رشد، بالندگی، توسعه صنعتی، بازرگانی و ایجادکننده اقتصادی پویا و تولید محور می‌شود.

این مسئول ادامه داد: لرستان همواره به عنوان یکی از استان‌های استراتژیک به لحاظ استقرار در نقطه اتصال کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور مطرح بوده است.

محمدی بیان کرد: در همین راستا، شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان به عنوان سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی لرستان (ازنا) ضمن ایجاد و توسعه منطقه تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن امکانات زیربنایی برای سرمایه‌گذاری و ساماندهی فعالیت‌های تولیدی، صنعتی و تجاری انجام و موانع اداری و اجرایی را با توسعه عرصه مصوب و مراحل تایید طرح جامع منطقه تصویب و اجرا شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین سازمان منطقه در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی با تکیه بر توانمندی‌های خود و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و اجرایی استان، زمینه استقرار صنایع بزرگ دارویی و فولاد را فراهم کرده و خدمتگذاران شما در منطقه همواره دست پر مهر متخصصان و خردمندان حوزه صنعت و تجارت استان را به ویژه در صنایع دانش بنیان و داروهای گیاهی در جهت انجام مطلوب وظایف و تسریع در امور، ایجاد خلاقیت و نوآوری، تحرک و پویایی و در یک کلام توسعه و ایجاد زیر ساختهای صنعتی برای منطقه و استان به گرمی می‌فشارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: امید داریم در سایه الطاف الهی و همت بالا و تلاش ارزنده فرزندان شایسته و مسئولان استان، دوشا دوش کارآفرینان و سرمایه‌گذاران این حوزه بتوانیم بستر لازم جهت حضور واحدهای مهم متوسط و بزرگ صنعتی را فراهم کنیم.

انتهای خبر/35375/

برچسب ها