20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 4:15 (GMT) 4:15 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
یکشنبه 3 تیر 1403 ساعت 9:19
چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

تیم «اتحاد قزوین» به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور راه پیدا کرد. نماینده استان قزوین برای صعود به لیگ برتر ۲۳ بازی را بدون باخت پشت سر گذاشت. «حامد یوسفی» هدایت فوتبالیست‌های اتحاد قزوین را بر عهده داشت.

معرفی تیم‌های برتر مسابقات والیبال دختران قزوین

مسابقات والیبال زیر ۱۶ سال دختران شهرستان قروین با شناخت تیم‌های برتر به پایان رسید. در این رقابت‌ها باشگاه «برنا» عنوان‌ قهرمانی را از آن خود کرد. تیم‌های قهرمانی، «مه‌فر» و «صبا» هم عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند. در این رقابت‌ها ۱۰ تیم با هم رقابت کردند.

پیگیری هفته ششم لیگ فوتبال نوجوانان استان

هفته ششم لیگ فوتبال نوجوانان استان قزوین با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید. «تات مهر شال» در این هفته بازی خود مقابل «پدیده آبیک» را با نتیجه ۶ بر چهار واگذار کرد. «طلایه‌داران بوئین‌زهرا» با نتیجه پرگل چهار به صفر از سد «کاسپین مهر قزوین« گذشت.

«ایران مهر قزوین» با نتیجه چهار بر سه «پردیس تاکستان» را شکست داد. «الوند نوین البرز» با یک گل بازی را به «کیان سپاهان قزوین» واگذار کرد. دیدار تیم‌های همشهری «فجر» و «اوژن» با نتیجه ۲ بر یک به سود «اوژن» به پایان رسید.

به گزارش آگاه، در آخرین بازی این هفته هم «اکسین تاکستان» مقابل «یاران مهدی آباد» جشنواره گل به راه انداخت و با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید.

انتهای خبر/38476/

برچسب ها