19 September-2024 الخميس - 16 ربیع الاول 1446 پنجشنبه - 29 شهریور 1403 16:43 (GMT) 16:43 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی است
جمعه 8 تیر 1403 ساعت 12:40
مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی است

مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی است

سیدهاشم حسینی آغوزبنی لحظاتی قبل در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات بر بسیاری از تحولات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی جوامع مردم‌سالار تاثیرگذار است.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات گیلان افزود: در نظام اسلامی حاکم بر کشور ایران، نقش مردم در تعیین سرنوشت خود بسیار پر رنگ دیده و در اصل ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نیز این مسئله به خوبی ترسیم شده است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و صیانت آرا افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات سرمایه بزرگ اجتماعی به شمار می‌رود که حفظ و تقویت آن وظیفه‌ای مهم است.

حسینی با اشاره به تلاش بر حفظ آرامش انتخابات و جلوگیری از هرگونه روزنه برای شایعه سازی و رفع مشکل در جریان رای‌گیری در اسرع وقت، گفت: استاندار گیلان روز گذشته در دیدار با فرمانداران بر اهمیت بی‌طرفی، عدالت محوری در کلام و عمل و نیز سرعت عمل در پاسخگویی از سوی مسئولان به ویژه عوامل اصلی برگزاری انتخابات تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ هزار عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی و نظارتی انتخابات را مدیریت می کنند، افزود: ۳۰۰ بازرس، ۸۰۰۰ محافظ صندوق، ۸۰۰۰ ناظر، ۲۶۸۸ نماینده فرماندار و ۲۶۸۸ کاربر در شعب استان خدمت رسانی می کنند.

انتهای خبر/39911/

برچسب ها