20 April-2024 السبت - 12 شوال 1445 شنبه - 1 اردیبهشت 1403 1:48 (GMT) 1:48 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
شهرداری تهران با ملک‌فروشی هزینه جاری شهر را تأمین می‌کند
یکشنبه 5 بهمن ساعت 9:29
شهرداری تهران با ملک‌فروشی هزینه جاری شهر را تأمین می‌کند
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ملک‌فروشی تبدیل سرمایه به پول برای هزینه‌های جاری است؛ این موضوع تبدیل به سرمایه‌گذاری دیگری نیست و اگر روش‌های درآمدی پایدار جایگزین می‌شد آن وقت نباید متوسل به ملک‌فروشی می‌شدیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، الهام فخاری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی شهردار تهران اظهار کرد: چطور می‌توانیم بگوییم بودجه 1400 شهرداری اجتماعی‌تر شده و آن را در مقایسه با کدام بودجه اجتماعی‌تر تلقی می‌کنید در حالی‌که برخی از سرفصل‌های این حوزه به وضوح حذف شده است.

وی ادامه داد: این بودجه نسبت به چه زمانی اجتماعی‌تر شده است و این‌که چه راه‌های درآمدی پایداری به روش‌های درآمدی پایداری به روش‌های درآمدی شهرداری افزوده شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران اذعان کرد: اجتماعی شدن بودجه شهرداری تهران بخشی از برنامه سوم توسعه شهر تهران بوده و شعار و تأکید شورا و مدیریت شهری بوده است. به‌نظر می‌رسد هیچ تغییری در روش درآمدی پایدار ایجاد نشده و باید در بودجه پیشنهادی این موضوع اخود را نشان دهد.

فخاری با اشاره به این‌که ملک‌فروشی تبدیل سرمایه به پول برای هزینه‌های جاری است، گفت: این موضوع تبدیل به سرمایه‌گذاری دیگری نیست؛ بر چه اساسی و با چه منطقی این کار شده است. اگر روش‌های درآمدی پایدار جایگزین می‌شد آن وقت نباید متوسل به ملک‌فروشی می‌شدیم.

انتهای خبر/4086/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار