20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 2:46 (GMT) 2:46 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
رئیس جمهور آینده نگاه ویژه به ورزش داشته باشد
چهارشنبه 13 تیر 1403 ساعت 17:15
رئیس جمهور آینده نگاه ویژه به ورزش داشته باشد

رئیس جمهور آینده نگاه ویژه به ورزش داشته باشد

ایوب نارویی قهرمان جهان در بخش بادی کلاسیک رشته بدنسازی و پرورش اندام در گفت‌وگویی با خبرنگار آگاه با اعلام اینکه در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و مشارکت مردم در تقویت نظام جمهوری اسلامی اثرگذار است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی به پشتوانه ملت غیور کشور و آرای مردم قوام و دوام دارد.

وی با بیان اینکه این دوره از انتخابات برای ایران اسلامی حساس و سرنوشت ساز است، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم دیگران برای کشور ما تصمیم بگیرند و این آرای ملت است که استقلال کشور را تضمین می‌کند.

این ورزشکار با دعوت از جامعه ورزش و مردم برای حضور در انتخابات، افزود: به عنوان یک قهرمان چون زیر پرچم کشورم افتخارآفرینی می‌کنم وظیفه هر ورزشکاری است که حضور پرشور خود را در انتخابات نشان دهد.

نارویی بیان کرد: بار دیگر همراه ملت شریف ایران در روز تجلی همدلی، همزبانی با شرکت گسترده و خلق حماسه‌ای دیگر است. همانند ادوار گذشته با حضور حداکثری تاکیدی بر پشتوانه انقلاب باشیم.

این قهرمان افزود: قشر ورزشی به خصوص ورزش‌های پرورش اندام در این برهه حساس و سرنوشت ساز، در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت را تبیین کنند.

وی تاکید کرد: امید است منتخب مردم به عنوان رئیس جمهور در ادامه راه خدمت به مقوله ورزش، توجه ویژه‌ای داشته و همراه و همکار خدمتگزاران ورزش باشد.

ایوب نارویی به مسائل حرفه‌ای در ورزش پرورش اندام و بدنسازی پرداخت و گفت: این رشته ورزشی در ایران در سطح آماتوری به یکی از قطب‌های سنگین جهان تبدیل شده است اما در سطح حرفه‌ای به دلیل عدم پشتیبانی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از ورزشکاران، در جهان چندان شناخته شده نیستیم.

وی به بحث تخلفات ورود مکمل‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: از نظر قانونی تنها داروخانه‌ها مجوز فروش دارو و مکمل‌های ورزشی را دارند و به مکمل‌های عرضه شده در سایر اماکن نباید اطمینان کرد.

انتهای خبر/41259/

برچسب ها