21 September-2024 السبت - 18 ربیع الاول 1446 شنبه - 31 شهریور 1403 0:41 (GMT) 0:41 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مشارکت گسترده در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه‌ بین‌المللی است
پنجشنبه 14 تیر 1403 ساعت 10:16
مشارکت گسترده در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه‌ بین‌المللی است

مشارکت گسترده در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه‌ بین‌المللی است

سردار ناصر فرشید امروز ۱۴ تیرماه در جلسه توجیهی انتخابات کارکنان وظیفه شهرستان کرمان اظهار کرد: تأمین نظم و امنیت رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری نشانگر حضور همیشگی پلیس در صحنه و نمایانگر اقتدار خادمان نظم و امنیت است.

وی افزود: پلیس در همه بحث‌ها باید آگاهی لازم را داشته باشد چراکه دشمن چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی در تلاش است تا ناامیدی را در دل مردم بیندازد که در این حماسه حضور نداشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: بنا به تاکیدی که فرمانده انتظامی کل کشور داشته‌اند، حضور حداکثری مردم در انتخابات باید همراه با هوشیاری و آمادگی پلیس باشد که در این راستا با عوامل سپاه، بسیج و جامعه اطلاعاتی جلسات تعاملی زیادی داشتیم و این همراهی و همکاری بحمدالله همیشه بین پلیس، سپاه و بسیج بوده و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات باید باعث وحدت در جامعه شود، اظهار کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر حماسه سیاسی در عرصه‌های ملی و جهانی است.

فرشید ضمن تأکید بر برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت انتخابات گفت: افزایش احساس امنیت و ایجاد همکاری و اعتماد مردم به پلیس با مشارکت دادن مردم در تولید امنیت میسر خواهد بود و اعتماد مردمی به پلیس سرمایه ارزشمندی برای مجموعه انتظامی محسوب می‌شود.

انتهای خبر/41454/

برچسب ها