21 September-2024 السبت - 18 ربیع الاول 1446 شنبه - 31 شهریور 1403 0:24 (GMT) 0:24 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
رئیس‌جمهور منتخب از همه طیف‌های سیاسی بهره ببرد
شنبه 16 تیر 1403 ساعت 9:7
رئیس‌جمهور منتخب از همه طیف‌های سیاسی بهره ببرد

رئیس‌جمهور منتخب از همه طیف‌های سیاسی بهره ببرد

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با آگاه درباره مهم‌ترین مطالبه مردم از رئیس‌جمهور منتخب، اظهار کرد: مطالبه ملت ایران در واقع سخن حضرت علی(ع) در یکی از خطبه‌های نهج‌البلاغه است که اتفاقاً رئیس‌جمهور منتخب هم با نهج‌البلاغه انس دارد. وقتی امام علی(ع) خلافت را قبول کردند در خطبه ۱۳۱ نهج‌البلاغه، فرمودند: «خدایا تو می‌دانی من در صدد رقابت قدرت و منافع دنیوی نبودم، بلکه خواستم بندگان مظلوم تو را یاری و دین تو را احیا کنم و حدود معطل مانده الهی را اجرا کنم».

وی افزود: از مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب انتظار داریم به این فرمایش امیرمؤمنان عمل و سیره اهل بیت را دنبال کند به این معنا که به داد مظلومان رسیدگی شود و حق و حقوق به صاحبان آن داده شود و جلوی ظلم و بی‌عدالتی گرفته و احکام الهی زنده شود. حق مردم باید احیا شده و با مفسد و فاسد طبق قانون رفتار شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه رئیس‌جمهور از نیروهای کارآمد استفاده کند، گفت: رئیس‌جمهور در چینش کابینه خود از همه طیف‌های سیاسی بهره ببرد و از جناح‌بازی بپرهیزد. هر کسی که بتواند به این ملت خدمتگزاری کند به عرصه بیاید. جناح‌ها با هم باشند و اکنون مردم یک خدمتگزار واقعی می‌خواهند و کاری به اصلاح‌طلب و اصولگرا ندارند.

رهبر با بیان اینکه به هر حال بیش از نیمی از جامعه در انتخابات شرکت نکردند، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور منتخب اکنون رئیس‌جمهور همه ملت ایران است و باید به کل کشور در چارچوب قانون و شریعت خدمت کند.

انتهای خبر/42194/

برچسب ها