24 April-2024 الأربعاء - 16 شوال 1445 چهارشنبه - 5 اردیبهشت 1403 22:59 (GMT) 22:59 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
کاهش محدودیت کرونا موجب افزایش قیمت گوشت شد
دوشنبه 6 بهمن ساعت 17:43
کاهش محدودیت کرونا موجب افزایش قیمت گوشت شد
مدیرکل تأمین دام شرکت پشتیبانی امور دام گفت: درخصوص علت افزایش قیمت گوشت با وجود تولید کافی در کشور گفت: با شروع فعالیت دوباره برخی مراکز از جمله تالارهای پذیرایی تقاضای گوشت بیشتر شده و این امر هیجانی در بازار ایجاد کرده است

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، جعفری،  مدیرکل تأمین دام شرکت پشتیبانی امور دام در گفت‌وگوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر در خصوص وضعیت بازار گوشت گفت: امسال ۸۸۰ هزار تن در کشور گوشت تولید شده است و کمبودی در بخش تولید نداریم.

او درخصوص علت افزایش قیمت گوشت با وجود تولید کافی در کشور گفت: با شروع فعالیت دوباره برخی مراکز از جمله تالارهای پذیرایی تقاضای گوشت بیشتر شده و این امر هیجانی در بازار ایجاد کرده است.

مدیرکل تأمین دام شرکت پشتیبانی امور دام افزود: تا حدود یک ماه پیش مازاد تولید گوشت قرمز داشتیم و اکنون هم با باز شدن تالارها، رستوران‌ها و مراکزی که گوشت قرمز نیاز دارند، کمبودی در تولید و عرضه نیست.

جعفری از اعلام آمادگی برای همکاری برای تأمین گوشت بازار خبر داد و گفت: در صورت لزوم و نیاز بازار، شرکت پشتیبانی امور دام می‌تواند از گوشت ذخیره شده برای ایجاد تعادل در بازار استفاده کند.

انتهای خبر/4241/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار