20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 21:40 (GMT) 21:40 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
تا دیروز رقابت بود، اما از امروز رفاقت بین همه فعالان سیاسی برقرار است
یکشنبه 17 تیر 1403 ساعت 11:3
تا دیروز رقابت بود، اما از امروز رفاقت بین همه فعالان سیاسی برقرار است

تا دیروز رقابت بود، اما از امروز رفاقت بین همه فعالان سیاسی برقرار است

حجت‌الاسلام محمد ذاکری رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در هرمزگان گفت: انتخابات رقابت حق و باطل و ایمان و کفر نیست، بلکه انتخابات رقابت سیاسی برای گزینش و انتخاب بهترین روش برای اداره جامعه است. 

وی گفت: انتخابات نماد دموکراسی و مقبولیت و مردم‌سالاری است و حضور مردم برای انتخاب بهترین روش اجرایی است.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: انتخابات فعلی زودهنگام، اما به معنای واقعی رقابتی بود و تا لحظه آخر کسی نمی‌دانست کدام گزینه پیروز میدان است.

ذاکری گفت: از همه دست‌اندرکاران ستادهای انتخابات همچنین خانواده‌های شهدا، ایثارگران، زنان مردان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، کارمندان دولت، کشاورزان، صیادان و همه اقشار و صنوف جامعه صنعتی و سلامت، پرستاران و اهل سنت تشکر می‌کنیم که سبب افزایش مشارکت در استان شدند.

همچنین از رؤسای ستادهای قالیباف که در اختیار پزشکیان قرار گرفتند نیز قدردانی می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: تا دیروز رقابت بود، اما از امروز رفاقت بین همه فعالان سیاسی استان برقرار است و در همین زمینه شخصا با رئیس ستاد جلیلی در هرمزگان تماس و بر همدلی تاکید کردم. 

ذاکری افزود: ستاد به حرمت ماه محرم هیچ گونه مراسم جشن و شادی در استان برقرار نمی‌کند.

 رئیس ستاد مرکزی پزشکیان در هرمزگان گفت: مسئولان ستاد انتخابات پزشکیان در هرمزگان همراه با دیگر شهروندان مطالباتی از رئیس جمهور دارند که مهم‌ترین آن‌ها بکارگیری نیروهای هرمزگانی در مدیریت‌های کلان و وزراتخانه‌ها و سطح ملی است و در این زمینه بانک اطلاعاتی در حال تهیه است. 

ذاکری افزود: این خواسته از ۲۰ سال پیش مطرح است و در هیچ کدام از دولت‌ها اجرایی نشده است.

وی گفت: هر چند در هرمزگان کارهای زیادی انجام شده و هیچ کاری نیست که از صفر شروع شود، در این زمینه معتقد نیستیم که دولت‌های قبلی هیچ کاری نکردند بلکه معتقدیم‌ برای حل کارهای زمین مانده باید گام‌های برداشته شود.

رئیس ستاد پزشکیان گفت: در حوزه دریا کارهای زیادی مانده است استفاده از دریا حق ساحل نشینان است قبل از دولت حق‌ ملت است و این دریا متعلق به مردم هرمزگان است.

ذاکری افزود: باید از منابع مستقر در هرمزگان استفاده شود و در انتخاب سهمیه استخدامی اولویت به نیروهای بومی و ماندگار در استان باشد.

انتها پیام

انتهای خبر/42558/

برچسب ها