22 October-2024 الثلاثاء - 19 ربیع الثانی 1446 سه شنبه - 1 آبان 1403 1:28 (GMT) 1:28 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
صوفی: باید از نیروهای نخبه و پاکدست در کابینه دولت آینده استفاده شود
چهارشنبه 20 تیر 1403 ساعت 10:17
صوفی: باید از نیروهای نخبه و پاکدست در کابینه دولت آینده استفاده شود

صوفی: باید از نیروهای نخبه و پاکدست در کابینه دولت آینده استفاده شود

عباس صوفی در گفت وگو با آگاه با اشاره به اینکه کابینه دولت چهاردهم چه ویژگی هایی باید داشته باشد، بیان کرد: از نگاه بنده بر اساس نظر مقام معظم رهبری همه ما وظیفه داریم به دکتر پزشکیان برای چیدمان یک کابینه قوی، نخبه و باتجربه کمک کنیم. اظهارات و صحبت های رئیس جمهور منتخب در زمان رقابت‌های انتخاباتی چند کلیدواژه داشت. اول اینکه ایشان تاکید داشت که در تشکیل هیات دولت نگاه حزبی نخواهد داشت و بر اساس شایستگی‌ها کابینه خود را تشکیل خواهد داد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر آقای پزشکیان تاکید داشتند که صدای مردم بوده و دغدغه مردم را دارند؛ فلذا هیات دولتی باید روی کار بیاید که دغدغه مردم را داشته باشند. اعضای هیات دولت باید دلسوز بوده و مشکلات مردم را درک کنند. باید دولت و مجلس با هماهنگی با یکدیگر مشکلات مردم را حل کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از نگاه بنده مهم‌ترین وظیفه‌ای که آقای پزشکیان اکنون دارد، انتخاب یک تیم قوی شامل معاون اول، رئیس دفتر و هیات دولتی که بتواند انتظارات مردم را در حوزه های مختلف را برطرف کنند. امروز امیدی در بین مردم ایجاد شده است و ما وظیفه داریم این امید را در سطح جامعه ارتقا دهیم. قطعا انتخاب وزرا بسیار موضوع مهمی است. باید از افراد نخبه و سالم که تفکر جناحی ندارند در کابینه دولت آینده استفاده شود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید از افراد با تجربه، دست پاک و دغدغه‌مند در کابینه استفاده شود. معیشت و مسکن مردم دو موضوع مهم امروز جامعه است. حل مشکل فرهنگیان، نیروهای شرکتی، بازنشستگان، بهداشت و درمان، تورم از مسائل جدی است که باید به آن پرداخته شود. کابینه ای باید تشکیل شود که قدرت حل این مسائل را داشته باشد.

انتهای خبر/43508/

برچسب ها