20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 10:25 (GMT) 10:25 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه علمی‌کاربردی خوزستان برگزار می‌شود
یکشنبه 24 تیر 1403 ساعت 5:50
مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه علمی‌کاربردی خوزستان برگزار می‌شود

مراسم ازدواج دانشجویی در دانشگاه علمی‌کاربردی خوزستان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی سمیع در گفت‌وگو با آگاه، اظهار کرد: در نهاد رهبری، برنامه‌های فرهنگی از جمله همایش‌های جهاد تبیین در محورهای مختلف مانند حضور حداکثری در انتخابات، شهادت‌ها و برنامه‌های مربوط به امام زمان (عج)، اردوهای راهیان نور و کارگاه‌های آموزش مهارت زندگی با توجه به متاهل بودن اکثر دانشجویان، با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: با توجه به شمار بالای دانشجویان متاهل در دانشگاه علمی کاربردی، به زودی جشن ازدواج دانشجویی، برگزار می‌شود. فراخوان این مراسم داده شده و پس از ثبت‌نام به زودی برگزار خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان در خصوص توانمندسازی نسل جوان، گفت: دانشجویان نسل جدید متفاوت فکر می‌کنند اما اعتقادات مشترک است. نسل قدیم به صورت تقلیدی پیش می‌رفت اما نسل جدید اینگونه نیست و نیاز به درک بیشتر دارد. یکی از مسائل مهم، پرداختن به اساتید معارف در دانشگاه‌ها است. به این منظور از اساتید جوان استفاده می‌شود و دوره‌های آموزشی برای تبیین مسائل نسل جوان و برقراری ارتباط با آن‌ها مدنظر است.

انتهای خبر/44190/

برچسب ها