07 September-2024 السبت - 4 ربیع الاول 1446 شنبه - 17 شهریور 1403 23:55 (GMT) 23:55 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
ابهر صاحب مجموعه ورزش‌های ساحلی می‌شود
پنجشنبه 4 مرداد 1403 ساعت 7:11
ابهر صاحب مجموعه ورزش‌های ساحلی می‌شود

ابهر صاحب مجموعه ورزش‌های ساحلی می‌شود

سعید بهاوری امروز (پنج‌شنبه ۴ مرداد ماه) در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهری ابهر که به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد انجام شد با بیان اینکه عملیات اجرای ۴ میدانگاه در سطح شهر ابهر آغاز شده است، اظهار کرد: میدان گاه شریف‌آباد اولین میدان‌گاه بوده که در ابهر به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه احداث این میدان‌گاه‌ها یک‌ حرکت در خور و زیبنده شهر و مردم است، ادامه داد: این پروژه در عرض چهار ماه به اتمام رسیده و در اختیار مردم قرار گرفت.

بهاوری با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما این است که کلیه پروژه‌ها در کمترین‌زمان و بهترین کیفیت تحویل مردم شود، ادامه داد: شورا و شهرداری با تمام توان در خدمت مردم است.

وی با اشاره به مشکل ۴۵ ساله کوچه شهید سجادی، توضیح داد: خوشبختانه این پروژه نیز بازگشایی شد و بعد از انشعابات آب، برق و گاز و اتمام حفاری‌های مورد نیاز نسبت به اسفالت‌ریزی اقدام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر از حل مشکلات با شرکت نفت در راستای ادامه پروژه جاده سلامت خبر داد و گفت: به زودی پیمانکار عملیات اجرایی پروژه را استارت خواهد زد و قول پیمانکار برای اتمام جداول قول ۱۵ روز است که به محض اتمام جدول‌گذاری بحث بتن رنگی، مبلمان و افزایش روشنایی مطرح است.

بهاوری با توضیح اینکه سرویس‌های بهداشتی پارک نیز راه‌اندازی شده است، توضیح داد: بنا است مجموعه ورزش‌های ساحلی در این پارک احداث شود که در این راستا منتظر طرح اداره ورزش و جوانان هستیم و به محض رسیدن نقشه استارت پروژه زده خواهد شد.

انتهای خبر/46921/

برچسب ها