08 September-2024 الأحد - 5 ربیع الاول 1446 یکشنبه - 18 شهریور 1403 1:25 (GMT) 1:25 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
واکنش نماینده ولی فقیه به تحریم سخنرانی نتانیاهو در امریکا
جمعه 5 مرداد 1403 ساعت 12:25
واکنش نماینده ولی فقیه به تحریم سخنرانی نتانیاهو در امریکا

واکنش نماینده ولی فقیه به تحریم سخنرانی نتانیاهو در امریکا

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه‌های این هفته‌ی نماز جمعه اظهار کرد: تحریم سخنرانی نتانیاهو توسط ۱۲۸ قانون‌گذار در آمریکا و اعتراض به اقدام‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی توسط شمار زیادی از یهودیان رسوایی برای جنایتکاران این رژیم است.

وی با اشاره به لزوم تداوم حمایت ها از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و خصوصا غزه اضافه کرد: درخواست و مطالبه‌ همه‌ی مسلمانان و آزادگان جهان ،تداوم مقاومت فلسطین تا شکست عبرت آموز رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: انتظار می‌رود تمامی آزادیخواهان جهان برای حق‌خواهی مردم مظلوم جبهه مقاومت همراهی و در عرصه بین‌المللی از حقوق آنها پشتیبانی کنند.

مطیعی با محکوم کردن کشتار بی گناهان غزه و فلسطین بر وحدت و انسجام بیشتر امت اسلامی در حمایت از محور مقاومت و فلسطین تاکید کرد.

وی با اشاره به سالروز برگزاری نماز جمعه در کشور به امامت آیت الله طالقانی، خودسازی و دگرسازی را از ویژگی‌های بارز این فریضه‌ عبادی_ سیاسی دانست و ادامه داد: نظام مترقی اسلام اجتماع‌های روزانه وهفتگی و سالانه را با شرکت در نماز جماعت، نماز جمعه و مناسک حج فراهم کرده و به خصوص به مسلمانان شرکت در نماز جمعه را تاکید کرده تا علاوه بر بعد دینی به مسائل روز وابعاد فرهنگی و سیاسی و اجتماعی هم توجه کنند. 

خطیب نماز جمعه سمنان با یاداوری سالروز عملیات مرصاد در سال ۶۷ آن را برگ افتخار زرینی برای استان سمنان برشمرد و افزود: مقر صادقین با حضور ۶ گردان از استان سمنان در منطقه‌ی تنگه چهارزبر اولین سدی بود که توانست در مقابل تجاوز ناجوانمردانه دشمنان ایستادگی کند و استان کرمانشاه و برخی دیگر از مناطق کشور را چنگال منافین کوردل نجات دهد.

وی با اشاره به جنگ رژیم اشغالگر قدس علیه مردم بی دفاع غزه و تقدیم بیش از ۴۰ هزار شهید در این باریکه خاطرنشان کرد: درخواست و مطالبه‌ی همه‌ی آزادگان جهان و پیروان مکتب اسلام مقاومت فلسطین تا شکست جانانه و عبرت آموز رژیم صهیونیست است.

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با بیان صدور حکم ممنوعیت فعالیت مرکز اسلامی هامبورگ به دستور دولت آلمان گفت: این مرکز بزرگ اسلامی که مهمترین مرکز فعالیت مذهب شیعه در اروپاست توانست قرآن را به پرفروش‌ترین کتاب برساند و با نشر آگاهی آمار مسلمان و شیعیان را افزایش دهد و حالا از سوی داعیان آزادی بیان از فعالیت ممنوع شده است.

وی در ادامه در پیش بودن گرمترین روزهای سال را یادآور شد و از مردم خواست تا در این برهه با مدیریت صحیح مصرف انرژی ضامن پایداری جریان شبکه برق و همچنین آب در کشور باشند.

وی از مردم استان سمنان خواست با صرفه جویی آب و برق در دوره پیک مصرف، دولت را در عبور از این شرایط یاری کنند.

انتهای خبر/47151/

برچسب ها