08 September-2024 الأحد - 5 ربیع الاول 1446 یکشنبه - 18 شهریور 1403 4:25 (GMT) 4:25 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
جهاد دانشگاهی از ظرفیت‌های مردمی برای حل مسائل استفاده کند
شنبه 6 مرداد 1403 ساعت 4:16
جهاد دانشگاهی از ظرفیت‌های مردمی برای حل مسائل استفاده کند

جهاد دانشگاهی از ظرفیت‌های مردمی برای حل مسائل استفاده کند

لطف‌الله شیبانی در گفت‌وگو با خبرنگار آگاه، در ارزیابی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به منظور استفاده بهتر از ظرفیت این نهاد انقلابی و غیر دولتی با توجه به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، گفت: جهاد دانشگاهی بر اساس فرمان حضرت امام خمینی(ره) و به عنوان یک حرکت جهادی در توسعه علمی پایه‌گذاری شد تا گره‌هایی که در سیستم اداری، اجرایی، آموزشی و آموزش عالی داریم با ورود این موسسه عمومی غیر دولتی برطرف شود.

وی ادامه داد: موسسه‌هایی مثل پژوهشکده رویان گره‌های عظیمی از وضعیت اجتماعی، اداری و اجرایی ما باز کردند. ان‌شاءالله امسال هم با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، جهاد دانشگاهی بتواند از ظرفیت‌های عمومی مردم استفاده کند و به حرکت رو به رشد و جهادی خود ادامه دهد و باز هم بسیاری از مسائل و مشکلات که در عرصه های اداری، اجتماعی و اجرایی داریم را رفع رجوع کند. 

فرماندار شیراز از فعالیت‌های این نهاد گفت و تصریح کرد: سازمان‌ها و موسسات دولتی بروکراسی اداری دارند اما جهاد دانشگاهی با توجه به فراغ بالی که دارد و به این دلیل که ذات و ماهیتش فعالیت علمی و نخبگی است، در سال‌های گذشته حرکت‌های بسیار خوبی در جهت فعالیت‌های علمی داشته است.

انتهای خبر/47224/

برچسب ها