20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 8:58 (GMT) 8:58 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
ورود آموزشکده ملی مهارت اسدآباد برای دانشگاه نسل چهارم
چهارشنبه 10 مرداد 1403 ساعت 10:11
ورود آموزشکده ملی مهارت اسدآباد برای دانشگاه نسل چهارم

ورود آموزشکده ملی مهارت اسدآباد برای دانشگاه نسل چهارم

مهدی کاکایی در گفت‌وگو با خبرنگار آگاه اظهار کرد: تلاش این آموزشکده ارتباط دانشگاه با صنعت بوده که در همین رابطه طی تفاهم‌نامه‌هایی با صنایع مختلف در حال ورود به این مقوله هستیم.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد اخیر این آموزشکده با یکی از کارخانه‌های کنسانتره شهرستان اسدآباد، تصریح کرد: با توجه به دوره کاردانی طراحی و دوخت پوشاک این آموزشکده در این تفاهم‌نامه مقرر شد دانشجویان این رشته آموزشکده، لباس‌های فرم کارکنان و کادر این کارخانه را طراحی و دوخت داشته باشند.

کاکایی بیان کرد: این قرار داد موجب تحقق شعار هر ایرانی یک حرفه و یک شغل بوده و علاوه بر آن موجب آن خواهد بود که دانشجویان این رشته پس از اتمام تحصیل خود از دانشکده فنی حرفه‌ای شهرستان بلافاصله وارد بازار کار شده و با ارتباطی که این دانشکده از قبل با صنایع مختلف ایجاد کرده، دانشجویان دیگر بعد از فارغ‌التحصیلی دغدغه خاطری برای اشتغال در بازار نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: برای سایر رشته‌های این آموزشکده از جمله برای رشته‌های کامپیوتر، حسابداری، ویرایش نرم‌افزار، تربیت کودک، معماری داخلی نیز به دنبال ایجاد چنین ارتباطاتی با صنایع مختلف طی تفاهم‌نامه هستیم.

کاکایی تصریح کرد: امروز با چنین دورخیزی توسط آموزشکده فنی ملی مهارت دخترانه اسدآباد می‌توان به جرات گفت که این آموزشکده برای تبدیل شدن به دانشگاه نسل چهارم ورود پیدا کرده و باید دانشگاه نسل چهارم اشتغالزایی کند.

انتهای خبر/48497/

برچسب ها