20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 6:32 (GMT) 6:32 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
فرماندار دلفان: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی می‌تواند به توسعه‌ی لرستان کمک کند
شنبه 13 مرداد 1403 ساعت 4:37
فرماندار دلفان: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی می‌تواند به توسعه‌ی لرستان کمک کند

فرماندار دلفان: فعالیت‌های جهاد دانشگاهی می‌تواند به توسعه‌ی لرستان کمک کند

اصغر قهرمانی در گفت‌وگو با آگاه بیان کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد غیردولتی و علمی مولود انقلاب همواره نقشی موثر و سازنده‌ در جامعه و نظام اسلامی داشته است.

او ادامه داد: جهاد دانشگاهی نمونه یک نهاد علمی است که نشان داده می‌تواند به پشتوانه دانش و مهارت فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و پژوهشگران و نخبگان علمی بدون بودجه دولتی بر پای خود بایستد.

وی اضافه کرد: این نهاد انقلابی با چابکی سازمانی که دارد می‌تواند در کوتاه مدت به نیازهای موجود در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و پزشکی و صنعتی پاسخ دهد.

قهرمانی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی امروز می‌تواند در پیشروی واحدهای اقتصادی و تولیدی نقش اساسی ایفا کرده و به کمک توسعه و پیشرفت استان بیاید.

فرماندار دلفان با بیان اینکه یک ویژگی انقلاب اسلامی ایجاد ساختارهایی متناسب با اهداف تعیین شده است، تصریح کرد: مجموعه درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان در حال ارائه خدمات به هم استانی‌ها و حتی استان‌های همجوار بوده که این قابل تقدیر است.

وی اظهار کرد: این مجموعه و فعالیت‌های آن به نوبه خود حرکتی جهادی برای رفع نیازهای نسل آینده کشور را فراهم کرده و برای کشور امید آفرین بوده است.

این مسئول گفت: فعالیت و اقدامات جهاد دانشگاهی با شعار امسال می‌تواند مثمرثمر واقع شده و به رفع برخی مشکلات لرستان نیز کمک ویژه‌ای کند.

انتهای خبر/49157/

برچسب ها