20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 6:41 (GMT) 6:41 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
جهاددانشگاهی ‌بانک‌ پژوهشی خوبی در حوزه‌های مختلف است‌
یکشنبه 14 مرداد 1403 ساعت 6:14
جهاددانشگاهی ‌بانک‌ پژوهشی خوبی در حوزه‌های مختلف است‌

جهاددانشگاهی ‌بانک‌ پژوهشی خوبی در حوزه‌های مختلف است‌

قاسم صنگوری‌سواری در گفت‌وگو با آگاه، ضمن گرامیداشت سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: سازمان جهاد دانشگاهی چندین سال است که در حوزه‌های پژوهشی بسیار فعال است و همواره همکاری خوبی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان داشته است.

وی ادامه داد: به دلیل وجود نیروی متخصص و توانمند در جهاد دانشگاهی خوزستان، همواره بر فرآیند مالی و اداری مسائل پژوهشی اشراف دارند و از سویی با اساتید شناخته شده در حوزه‌های فنی، علوم اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همکاری می‌کنند.

جهاد دانشگاهی امین دستگاه‌های اجرایی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: در سال‌های اخیر، فعالیت‌های پژوهشی در جهاد دانشگاهی خوزستان منجر به خروجی و تولید محصولات دانش بنیان از جمله مته حفاری شده است. با توجه به وجود تحریم، ساخت چنین قطعاتی در حوزه نفت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ورود به این حوزه‌های استراتژیک اهمیت زیادی دارد که خوشبختانه توسط نیروهای جوان جهاد دانشگاهی استان رقم خورد.

صنگوری‌سواری بیان کرد: جهاد دانشگاهی علاوه بر بی‌نیاز کردن کشور در تامین قطعات از خارج، جوانان نخبه و توانمند را به کار گرفته است. شکوفا کردن استعداد جوانان و به کارگیری نسل جدید، هنر بزرگی است و جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی نیز تحقیقات و پروژه‌های خوبی اجرا شده است و جهاد دانشگاهی به عنوان مرجع برای دستگاه‌های ذیربط است. در مکان‌هایی که نیاز به تحلیل و بررسی وضعیت وجود دارد جهاد دانشگاهی امین بوده است و با کار کارشناسی و تخصصی توانسته مسیری که باید دستگاه‌ها برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری طی کنند را با پژوهش‌ها تعیین و مشخص کند.

جهاددانشگاهی باید به دستگاه‌های اجرایی معرفی شود

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: جهاد دانشگاهی، اعتبارات خوبی در حوزه پژوهشی جذب و در مسیر اصلی خود هدایت کرده است اما نیاز است این مجموعه در استان و کشور تقویت شود و به دستگاه‌های اجرایی معرفی شود.

انتهای خبر/49458/

برچسب ها