19 September-2024 الخميس - 16 ربیع الاول 1446 پنجشنبه - 29 شهریور 1403 21:38 (GMT) 21:38 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
درخشش دختران دانش‌آموز فارس در مسابقات ورزشی کشور
دوشنبه 15 مرداد 1403 ساعت 9:14
درخشش دختران دانش‌آموز فارس در مسابقات ورزشی کشور

درخشش دختران دانش‌آموز فارس در مسابقات ورزشی کشور

سیدکاظم حسینی امروز، ۱۵ مردادماه با اعلام این مطلب گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه اول، قهرمانی کشور و یادواره رئیس جمهور شهید و شهیدان خدمت به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار شد.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس گفت: تیم هندبال دانش‌آموزان متوسطه اول دختران فارس در این دوره از رقابت‌ها با شایستگی عنوان قهرمانی را کسب کرد.

حسینی افزود: دانش‌آموزان دختر هندبالیست فارس در بازی فینال توانستند ۱۲ بر ۱۱ تیم شهرستان‌های تهران را شکست داده و قهرمان شوند.

وی بیان کرد: فاطمه آقایی، فاطمه حسینی، فاطمه حسینی، یکتا اذرگشت، نیلوفر باصری، هانیه شعبانی، فاطمه کاظمی، دریا بهرامی، ایسن بیگلری، ساحل اسکندری، یسنا زمانی و مریم زمانی به مربیگیری شیما زارع و سرپرستی صدیقه افشون و هادی جهان بین اعضای تیم هندبال فارس در این رقابت‌ها بودند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه دانش‌آموز فاطمه حسینی از استان فارس نیز به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد، افزود: تیم‌های قم و خراسان رضوی به مقام سوم مشترک این مسابقات دست یافتند.

حسینی همچنین از درخشش دانش‌آموزان دختر متوسطه اول فارس در مسابقات ورزشی کشوری در رشته فوتسال نیز خبر داد و گفت: تیم فوتسال متوسطه اول دختران فارس در این دوره از مسابقات به همراه تیم شهرستان‌های استان تهران به صورت مشترک موفق به کسب مقام سوم شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: بازی فینال نیز بین تیم‌های کرمان و گیلان برگزار شد که در نهایت تیم کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش آگاه و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، وی افزود: دانش‌آموزان زهرا جاوید، دینا قربانی، ویدا صفری، شیدا رضایی قصراحمدی، فاطمه زنگاری، غزل کاویانی، بهاره فرجی، سما زارع دهکی، مرضیه بازیار، آتریسا رضایی، شیما ایمنی ، نادیا زراعت پیشه به مربیگیری سمیه قادری و سرپرستی فرزانه مهبودی و هادی جهان بین اعضای تیم فوتسال دختران دانش آموز متوسطه اول فارس را در این رقابت‌ها تشکیل داده بودند.

انتهای خبر/49850/

برچسب ها