23 April-2024 الثلاثاء - 15 شوال 1445 سه شنبه - 4 اردیبهشت 1403 21:25 (GMT) 21:25 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
ویژه برنامه‌های صدویکمین زادروز استاد شهید مرتضی مطهری اعلام شد
یکشنبه 12 بهمن ساعت 15:22
ویژه برنامه‌های صدویکمین زادروز استاد شهید مرتضی مطهری اعلام شد
همزمان با صدویکمین زادروز استاد شهید مرتضی مطهری، ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت از سوی فرهنگسرای ارسباران اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، همزمان با صدویکمین زادروز استاد شهید مرتضی مطهری، ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت از سوی این فرهنگسرا اعلام شد.

1- رونمایی از کتاب « اقتصاد تطبیقی » به قلم شهید مطهری و با حضور علی مطهری، حجت الاسلام میثم امرودی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهردای تهران و ... دوشنبه 13 بهمن ساعت10 صبح

2- برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت یکی از کتب شهیدمطهری با عنوان « آینده انقلاب اسلامی » در روز 22 بهمن، علاقمندان می توانند برای شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر به سایت انتشارات صدرا و یا اینستاگرام موزه استاد مطهری به آدرس @motahharimuseum مراجعه کنند. به 10 برنده به قیدقرعه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

3- برگزاری نمایشگاه آثار استاد مطهری در فرهنگسرای ارسباران.

4- انتشار ویدئوکلیپ معرفی خانه موزه شهید مطهری و نگاهی به زندگی ایشان در فضای مجازی.

5- معرفی کتاب « انسان کامل » در برنامه کافه کتاب و انتشار در فضای مجازی.

همچنین همایش بین المللی « بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل روز » با حضور سخنرانانی از 22 کشور جهان با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در تاریخ 12 بهمن ماه 1399 ساعت 18:30 و با سخنرانی آیت الله جوادی آملی، پروفسور فون استوش از کشور آلمان و دکتر ادریس هانی از مراکش افتتاح می‌شود و تا 15 بهمن ادامه دارد. پخش آنلاین فارسی این وبینار در آدرس tv.mou.ir قابل مشاهده است.

انتهای خبر/5043/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار