20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 2:56 (GMT) 2:56 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
جهاددانشگاهی در حکمرانی رسانه‌ای ایفای نقش کند
پنجشنبه 18 مرداد 1403 ساعت 8:30
جهاددانشگاهی در حکمرانی رسانه‌ای ایفای نقش کند

جهاددانشگاهی در حکمرانی رسانه‌ای ایفای نقش کند

یوسف نوری به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری آگاه،  ضمن قدردانی از این رسانه در استان و نقدهای منصفانه، تولید محتوا و فعالیت چشمگیر در دوران انتخابات با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از ریشه و پیشینه خوبی برخوردار است، اظهار کرد:  انتظار می‌رود جهاد دانشگاهی در حکمرانی رسانه‌ای بیشترین نقش را ایفا کند .

وی ادامه داد : از خبرگزاری های دولتی همچون انتظار می‌رود در راستای اهداف نظام فعالیت کنند .

نوری تصریح کرد: در بسته‌های کاری مان که از همین روزهای اخیر آغاز شده است بدنبال فعال کردن بخش‌های دانشجویی و علم و فناوری در زمینه سند آمایش سرزمین هستیم.

نماینده عالی دولت در مازندران بهره‌گیری از دانش نوین، علم و فناوری در جهاد دانشگاهی را در اولویت دانست و یادآور شد: در این راستا جهاد دانشگاهی می‌بایست در حوزه مشاغل که تعدادی از مشاغل جدید و تعدادی هم حذف می‌شوند همچون گذشته ورود کند .

این مسئول بیان کرد :در کشور تعداد بیکاران فارغ تحصیل دانشگاهی بیشتر از افرادی است که دانشگاه نرفتند، در حوزه رسانه جهاد دانشگاهی می‌بایست لایه های جدید و منظومه حکمرانی رسانه‌ای را ترسیم کند .

نوری با تاکید براینکه آگاه به کار فاخر تحلیلی و نقد خود ادامه دهد و نگران دلخوری دولت‌ها اعم از استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و غیره نباشد، اظهار کرد:  چرا که یکی از ارکان حاکمیت نقد کردن است لذا دانش آموز، دانشجو وخبرنگار می‌بایست نقد نماید، و البته افرادی که نقد می‌کنند باید مجهز به دانش فنی باشند تا موجب رشد جامعه فراهم شود.

رییس شورای اداری استان مازندران تصریح کرد :رشد و توسعه در نظام تربیتی ما که شامل همه ارکان کشور می‌شود در سایه نقد صورت می‌گیرد و مهم‌ترین موضوعی که این مهم را ارتقا می‌دهد جریان رسانه است.

انتهای خبر/50717/

برچسب ها