20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 3:50 (GMT) 3:50 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
افتتاح مجهزترین سالن همایش در دانشگاه ملی مهارت گلستان
شنبه 20 مرداد 1403 ساعت 14:40
افتتاح مجهزترین سالن همایش در دانشگاه ملی مهارت گلستان

افتتاح مجهزترین سالن همایش در دانشگاه ملی مهارت گلستان

محمد حسنی ظهر امروز با حضور در خبرگزاری آگاه و دیدار با مدیر و هیئت تحریریه این رسانه خبرنگاران را افسران جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: اهالی رسانه در خط مقدم جهاد تبیین قرار گرفته و با انتشار عملکرد دستگاه‌ها امید را به جامعه تزریق می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همنامی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای عامل عدم آشنایی و شناخت آحاد جامعه با عملکرد این دانشگاه است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز از وزارت علوم؛ نام این سازمان به «دانشگاه ملی مهارت» تغییر نام یافته و این امر موجب هویت بخشی و افزایش رغبت در دانشجویان شده است.

سرپرست دانشگاه ملی مهارت استان گلستان از طرح توسعه اشتغال پذیری دانش آموختگان با عنوان «طرح تاد» سخن گفت و افزود: این طرح در راستای کمک به وضعیت اشتغال جوانان و حل مشکل بیکاری با همکاری ۹۰ درصد از کارخانجات و صنایع استان است که دانشجویان پس از گذراندن دروس تشریحی ملزم به گذراندن کارآموزی در واحدهای تولیدی و صنعتی بوده و در صورت نیاز جذب این سازمان‌ها خواهند شد.

این مقام مسئول مهارت آموزی دانشجویان را حلقه مفقوده ارتباط دانشگاه با صنایع و کارخانجات خواند و گفت: از ابتدای سال تحصیلی دانشگاه ملی و مهارت استان شروع به کار خواهد کرد.

حسنی با اشاره به لزوم تجهیز و بهسازی کارگاه‌های آموزشی دانشگاه بیان کرد: افزایش ۱۵ درصدی نرخ جذب دانشجویان منجر به افزایش سه برابری سرانه دانشجویان نسبت به پارسال شده است و این دانشگاه در شرایط فعلی با بیش از ۲۰۰ هزار دانشجو و ۱۸۰ دانشکده در سراسر کشور از این سرانه در راستای افزایش تجهیزات خود بهره خواهد برد.

سرپرست دانشگاه ملی مهارت استان گلستان از افتتاح بزرگترین و مجهزترین سالن همایش با ظرفیت ۶۵۰ نفر در دانشگاه ملی و مهارت گلستان خبر داد و اذعان کرد: این سالن همایش در هفته دولت افتتاح و به طور کامل آماده بهره‌برداری است.

انتهای خبر/51349/

برچسب ها