20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 3:45 (GMT) 3:45 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
مرکز کار تخصصی در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) راه‌اندازی شده است
یکشنبه 21 مرداد 1403 ساعت 3:55
مرکز کار تخصصی در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) راه‌اندازی شده است

مرکز کار تخصصی در دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) راه‌اندازی شده است

احمدرضا مظاهری در گفت‌وگو با آگاه، اظهار کرد: تولید ۲۹۰ مقاله برای ۱۰۰ عضو هیات علمی دانشگاه که حدودا به ازای هر نفر ۲.۹ بوده یک اتفاق خیلی خوب است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا این دانشگاه در بین دانشگاه‌های جامع کشور در سرانه تولید مقاله مقام دوم را کسب کرده و میانگین سنی در دانشگاه حدود ۴۰ سال است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) با بیان اینکه جو دوستی در بین اساتید دانشگاه حاکم است، افزود: با توجه به اساتید جوان، دانشمند یک و دو درصدی در دنیا داریم و توانسته‌ایم جوایز بنیاد نخبگان را ‌اخذ کنیم.

مظاهری اضافه کرد: دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) دارای هسته‌های پژوهشی مختلفی است که در ادامه آنها را می‌توان تبدیل به پژوهشکده و پژوهشگاه کرد.

وی بیان کرد: مرکز کار تخصصی در دانشگاه راه‌اندازی شده که هدف از راه‌اندازی آن این است که آموزش‌های که شرکت‌ها نیاز دارند به فارغ‌التحصیلان داده شود که راحت وارد بازار کار شوند که در این راستا سالیانه نزدیک به ۵۰ نفر از فارع‌التحصیلان وارد بازار کار می‌شوند.

رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) ادامه داد: در حال حاضر دانشگاه دو خوابگاه ملکی و ۴ خوابگاه استیجاری دارد که در مجموع حدود ۲۰۰۰ نفر در آنها ساکن هستند.

مظاهری تصریح کرد: خوابگاه شماره سه در صورت تامین اعتبار تا تابستان سال آینده تکمیل می‌شود و برای پاییز سال آینده می‌توانی در آن دانشجو مستقر کنیم.

وی با بیان اینکه از جمله پروژه‌های دانشگاه می‌توان به خوابگاه، مسجد، کارگاه‌های آزمایشگاه و...اشاره کرد، افزود: اهداف بلند مدتی برای دانشگاه ترسیم شده که در راستای گسترش دانشگاه مجوز ۲ دانشکده جدید اخذ شده است.

رئیس دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی(ره) اظهار کرد: مجوز پذیرش دانشجوی بین‌المللی برای دانشگاه کسب شده است.

انتهای خبر/51442/

برچسب ها