19 September-2024 الخميس - 16 ربیع الاول 1446 پنجشنبه - 29 شهریور 1403 21:44 (GMT) 21:44 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه نصیری از اولویت‌های مهم استان است
یکشنبه 21 مرداد 1403 ساعت 6:33
ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه نصیری از اولویت‌های مهم استان است

ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه نصیری از اولویت‌های مهم استان است

«مجید دهقانی زاده» در بازدید از روند بهسازی ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: تامین اعتبار لازم برای آماده‌سازی ورزشگاه شهید نصیری یزد در دستور کار استان قرار دارد و ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری از اولویت‌های مهم استان در حوزه ورزش است.  

وی با اشاره به اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی ورزشگاه افزود: مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار از محل مساعدت وزارت ورزش و جوانان و ۳۰ میلیارد دیگر آن را شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تامین اعتبار خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این بازدید که با هدف بررسی و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های بهسازی ورزشگاه شهید نصیری یزد و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات اختصاص یافته به این موضوع صورت گرفت؛ گفت: از محل اعتبارات استانی نیز مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری در نظر گرفته شده است.  

دهقانی زاده خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ارزش افزوده استان، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان و مابقی از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای آماده‌سازی این ورزشگاه پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با افزایش سرعت اجرای طرح‌های بهسازی ورزشگاه و تزریق خوب منابع مالی، امیدواریم تا زمان تعیین شده و قبل از شروع لیگ برتر بتوان نسبت به رفع بخشی عمده‌ای از این ایرادات اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای خبر/51500/

برچسب ها