28 March-2024 الخميس - 19 رمضان 1445 پنجشنبه - 9 فروردین 1403 10:49 (GMT) 10:49 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
کسانی که از شهرداری به صحن شورا می‌آیند چه کارکردی دارند؟/ احتمال طرح سؤال از شهردار تهران
سه شنبه 14 بهمن ساعت 9:13
کسانی که از شهرداری به صحن شورا می‌آیند چه کارکردی دارند؟/ احتمال طرح سؤال از شهردار تهران
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با عدم پاسخگویی شهرداری تهران به تذکرات و سؤالات اعضا گفت: کسانی که به نمایندگی از شهرداری به صحن شورا می‌آیند حضورشان چه کارکردی دارد؟ آیا صرفاً با هدف تنوع و دورهمى است؟

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی اعطا در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با عدم پاسخگویی شهردار تهران به تذکرات شورا اظهار کرد: در تاریخ  ۲۱ دی ماه تذکری به شهرداری تهران به عنوان عدم رعایت اصول حقوقی در یکی از تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده در سازمان سرمایه‌گذاری ارائه کردم که در این تذکر اشاره شده بود که  سرمایه‌گذاری تا مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو پیش بینی شده و سپس مقرر شده بود شرکت طرف تفاهم‌نامه، ۵ هزار میلیارد تومان به صورت قرض‌الحسنه به عنوان حسن نیت پرداخت کند.

وی با اشاره به این مطلب که تاکنون شهرداری نسبت به این موضوع پاسخی ارائه نداده است، عنوان کرد: در چهاردهم دی ماه نیز تذکری را در ارتباط با موضوع استخدام دستیاران مدیران شهرداری در صحن شورای شهر مطرح کردم و خواستار توضیحاتی شدم که تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد:  ۳۷ روز پیش یعنی در تاریخ ۷ دی ماه در رابطه با موضوع روز بازارهای شهر تهران به شهرداری تهران مجدداً تذکر دادم اما در این خصوص نیز هیچ پاسخ شفاهی کتبی و یا توضیحی دریافت نشد.

اعطا در ادامه به تذکر دیگر در خصوص وضعیت خانه نیما نیز گفت: در تاریخ ۱۴ دی ماه در خصوص وضعیت خانه نیما یوشیج سوال پرسیدم و توضیح خواستم که متاسفانه در ارتباط با آن هم پاسخی داده نشد.

وی اذعان کرد: ما موضوعات را دنبال می‌کنیم و اگر به عنوان عضو شورای شهر از طریق متعارف پاسخ نگیریم در صحن شورای شهر تذکر می‌دهیم و اگر در صحن هم تذکر بدهیم و پاسخ نگیریم از سایر ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم.

این عضو شورای شهر تهران افزود: کسانی که از شهرداری به صحن شورا می‌آیند و در جلسات حضور دارند، حضورشان چه کارکردی دارد صرفاً به هدف تنوع و دورهمى است؟ اگر پاسخ روشنی به موارد مطرح شده داده نشود از آقای حناچی شهردار تهران طرح سؤال خواهم کرد.

انتهای خبر/5160/

پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار