20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 2:57 (GMT) 2:57 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
جهاد دانشگاهی حلقه واسط صنعت و دانشگاه است
سه شنبه 23 مرداد 1403 ساعت 11:10
جهاد دانشگاهی حلقه واسط صنعت و دانشگاه است

جهاد دانشگاهی حلقه واسط صنعت و دانشگاه است

محمد ابراهیم زنگانه در گفت‌وگو با آگاه، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در سال‌های اخیر در جهاددانشگاهی استان شاهد آن بودیم این است که خبرگزاری آگاهی گلستان توانسته نسبت به سالیان گذشته فعال‌تر و پویاتر عمل کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری حرفه‌ای حساس و ارزشمند است، بیان کرد: خبرنگاران حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند که عملکرد مسئولان را به سمع و نظر مردم و مطالبات مردم را به گوش مسئولان رسانده و در جهت ارتقا و رشد جامعه تلاش می‌کنند.

مدیر اجرایی جهاددانشگاهی گلستان، ضمن ابراز رضایت از عملکرد خبرگزاری آگاه گلستان بیان کرد: با دنبال کردن اخبار آگاه به وضوح می‌توان مشاهده کرد که جهاددانشگاهی استان به کمک خبرگزاری آگاه با سازمان‌های دیگر به خوبی ارتباط گرفته و خدمات خود را تبیین کرده است.

محمدابراهیم زنگانه بیان کرد: سال گذشته آگاهی گلستان میزبان تعداد زیادی از مدیران کل بود که این اتفاق باعث افزایش شناخت مسئولان استانی نسبت به مجموعه جهاددانشگاهی، توانمندی های آگاه و حوزه فرهنگی شد که مایه مباهات است.

مدیر اجرایی جهاددانشگاهی گلستان با بیان اینکه جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس حلقه واسط بین صنعت و دانشگاه است، بیان کرد: حدود ۷۰ درصد از دانشجویان جهاد دانشگاهی یا از ابتدا شاغل بودند و یا در نهایت پس از فارغ التحصیلی متناسب با رشته ای که گذرانده بودند، جذب بازار کار شدند و این موضوع از جمله دستاوردهای مهم جهاددانشگاهی استان است.

مدیر اجرایی جهاددانشگاهی گلستان تصریح کرد: جوانان مومن، دانا و با انگیزه‌ جهاد دانشگاهی استان گلستان با تأسی از بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و با شناخت گذشته و درس گرفتن از تجربه‌ها، گامهای استواری جهت توسعه علم و فناوری در استان بردارند.

انتهای خبر/52256/

برچسب ها