20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 5:51 (GMT) 5:51 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
نظر مثبت دو کمیسیون با هفت وزیر پیشنهادی پزشکیان
چهارشنبه 24 مرداد 1403 ساعت 15:23
نظر مثبت دو کمیسیون با هفت وزیر پیشنهادی پزشکیان

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، از نظر مثبت اعضای کمیسیون متبوعش نسبت به وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی خبر داد.

سمیه رفیعی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آگاه، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوعش، گفت:، وزرای پیشنهادی کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی میهمان اعضای کمیسیون بودند که برنامه‌ها و سوابق کاری خود را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه در این جلسه جمع‌بندی درباره سوابق و برنامه‌های سه وزیر پیشنهادی انجام شد، گفت:

نتیجه جمع بندی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره برنامه‌‌های وزرای پیشنهادی کشاورزی، نیرو و راه و شهرسازی، مثبت بود و از آنها اعلام حمایت کرد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار شد گزارش نهایی بررسی سوابق و برنامه‌های این سه وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم در دو روز آینده تهیه و جهت قرائت در جلسه علنی و در زمان رأی اعتماد به هیات رئیسه ارسال شود.

رفیعی گفت: همچنین قرار است تا نظر کمیسیون درباره سایر وزرای پیشنهادی نیز تهیه و تقدیم هیئت رئیسه مجلس شود.

*نظر مثبت کمیسیون صنایع با وزرای پیشنهادی صمت و ارتباطات

زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون «صمت» نیز در گفت‌وگو با آگاه، با اشاره به رأی گیری در جلسه کمیسیون متبوعش درباره برنامه‌ها و سوابق وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نفت ، گفت: پس از برگزاری دو نشست تخصصی با وزیر پیشنهادی صمت، نمایندگان کمیسیون صنایع با اکثریت نسبی آراء با این وزیر پیشنهادی موافقت کردند.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس پس از برگزاری دو نشست تخصصی با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اکثریت آراء با برنامه‌های این وزیر پیشنهادی نیز موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون صنایع گفت: همچنین برنامه‌های وزرای پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نفت مورد موافقت اعضای کمیسیون متبوعش قرار گرفت.

انتهای‌پیام/

انتهای خبر/53106/

برچسب ها