20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 4:9 (GMT) 4:9 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
بازگشایی کوچه‌ها و معابر از سیاست‌های کاری شورای شهر ابهر است
یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 7:12
بازگشایی کوچه‌ها و معابر از سیاست‌های کاری شورای شهر ابهر است

بازگشایی کوچه‌ها و معابر از سیاست‌های کاری شورای شهر ابهر است

روح‌الله دودانگه امروز (۲۸ مرداد ماه) با اشاره به مطالبه چند ساله شهروندان ساکن در خیابان ۲۴ متری شهید داودی، اظهار کرد: این مطالبه بحق شهروندان ساکن در این منطقه و شهروندان شناط بعد از سال‌ها پیگیری محقق شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی خیابان شهید داودی موجب اتصال خیابان شهید بهشتی و طالقانی شمالی می‌شود، ادامه داد: این بازگشایی سبب می‌شود در ایامی مانند ماه محرم و اعیاد، بار ترافیکی شناط کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه بازگشایی این خیابان که در نهایت در دوره ششم شورای اسلامی شهر ابهر محقق شد، علاوه بر مطالبه شهروندان و شهرداری از درخواست‌های پلیس راهور نیز بود، گفت: به علت تجاری بودن خیابان، روزانه شاهد شلوغی و ترافیک شدیدی در این منطقه بودیم که همین موضوع باعث ناراحتی شهروندان و اهالی محل می‌شد که این معضل برطرف می‌شود.

دودانگه با بیان اینکه بازگشایی معابر و کوچه‌های مورد نیاز یکی از سیاست‌های این دوره از شوراست، اظهار کرد: در خیابان شهید داودی سایر بازگشایی‌ها نیز که در دستور کار شورا و شهرداری است انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر توضیح داد: با توجه به اینکه بافت فرسوده شناط در این ناحیه متمرکز است، خیابان شهید داودی در دستور کار بافت فرسوده قرار دارد و از مصوبات کارگروه استانی و شهری در بازآفرینی شهری است.

دودانگه با بیان اینکه طرح بازگشایی و تعریض معابر بنا به ضروریات منطقه و با اولویت‌بندی انجام خواهد شد، ادامه داد: همکاری اهالی هر منطقه موجب تسهیل در روند بازگشایی‌ها و رفع مشکلات خواهد شد.

او هدف از بازگشایی معابر را دسترسی آسان به سایر نقاط شهری، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش حجم ترافیک ارزیابی کرد و افزود: عمده بحث ترافیکی ابهر در مرکز شهر مربوط به کوچه حاجی‌خانی، شیخ‌الاسلام، سیدالساجدین و ابتدای درمانگاه سیناست که هرچه روی این  نقاط کار کنیم گره و تنگناهای ترافیک شهر مرتفع می‌شود.

انتهای خبر/54052/

برچسب ها