20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 1:3 (GMT) 1:3 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری در سازمان جهاددانشگاهی خوزستان
یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 7:5
امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری در سازمان جهاددانشگاهی خوزستان

امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری در سازمان جهاددانشگاهی خوزستان

طی جلسه‌ای با حضور حسن محمدی مجد رییس جهاد دانشگاهی خوزستان، معاون پژوهشی و مدیر مرکز درمان ناباروری سازمان و آقای شرفی معاون درمان سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان خوزستان قرارداد ارائه خدمات درمان ناباروری به بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان منعقد شد.

به گزارش آگاه، در این جلسه حسن محمدی مجد، با اشاره به نقش مهم و اثربخش جهاد دانشگاهی در انجام اولویت‌های ملی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت اظهار کرد: با داشتن پرسنل و پزشکان متبحر و استقرار پیشرفته‌ترین و بروزترین تجهیزات مرتبط با درمان ناباروری در جنوب کشور و انتقال تمامی تکنولوژی‌های لازم از مرکز درمان ناباروری رویان تهران به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمان ناباروری کشور و پیشگامان دانش درمان ناباروری در ایران آماده‌ایم تا به عنوان بزرگترین مرکز درمان ناباروری جنوب کشور، این خدمات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به خانواده معزز نیروهای مسلح ارائه کنیم.

شرفی با اشاره به سابقه و اعتبار نام جهاد دانشگاهی در حوزه پزشکی علی الخصوص درمان ناباروری انعقاد این قرارداد را فرصتی مغتنم برای اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت و کمک هرچه بیشتر به خانواده‌هایی که مشتاق داشتن فرزند هستند دانست و عنوان کرد: این سازمان تلاش خواهد کرد تا زمان دریافت اسناد تا پرداخت به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی به کوتاهترین زمان ممکن کاهش یابد.

بهنام قدرتی معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان نیز با اشاره به انعقاد قراداد با بیمه‌های پایه تامین اجتماعی و سلامت در سال گذشته گفت: الحمدلله امروز شاهد تکمیل سبد بیمه‌های پایه جهت ارائه خدمات به زوج‌های نابارور استان هستیم.

همچنین علی تارک مدیر مرکز درمان ناباروری سازمان در این جلسه گفت: بر اساس توافقات انجام‌شده، کلیه خدمات درمان ناباروری برای زوج‌های تحت پوشش بیمه نیروهای مسلح در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان کاملا رایگان خواهد بود و زوج‌های دارای دفترچه بیمه نیروهای مسلح می‌توانند بدون پرداخت هزینه، از این خدمات استفاده کنند.

مشارکت جهاد دانشگاهی خوزستان در طرح رویش امید زوج‌های نابارور

همچنین با حضور حسن محمدی مجد ریاست سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان، معاون پژوهشی و مدیر مرکز درمان ناباروری سازمان و سرهنگ دوم پاسدار سید امین حسینی شه‌پیری مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان استان خوزستان، قرارداد ارائه خدمات درمان ناباروری به زوج‌های نابارور معرفی شده توسط این موسسه منعقد شد.

محمدی مجد در جلسه تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه هر دو نهاد جهاد دانشگاهی و بسیج از نهادهای اثرگذار انقلاب هستند که به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) بنیان نهاده شده‌اند، به لزوم بسط و گسترش فرهنگ بسیجی و کار جهادی در زمینه‌های مختلف علی الخصوص نقش آفرینی هرچه بیشتر در موضوعات درمانی و ارائه خدمات پزشکی به مناطق محروم استان اشاره کرد و از اعلام آمادگی مراکز پزشکی این سازمان جهت ارائه انواع خدمات تخصصی و به ویژه خدمات درمان ناباروری به زوجین نیازمند استان خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار سید امین حسینی شه‌پیری مسئول موسسه خدمات درمانی بسیجیان خوزستان نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح کمک به زوج‌های نابارور در سال گذشته به صورت استانی در حال اجرا بوده است که امسال با تبدیل به طرح رویش امید زوج‌های نابارور به صورت ملی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص این طرح از طریق زنجیره‌های درمانی بسیج و خانه‌های بهداشت سراسر استان است. به این شکل که پس از معرفی زوج‌های نابارور و تشکیل پرونده، این افراد تحت پوشش قرار گرفته و برای کد ملی هر زوج یک بیمه نامه تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان خدمات صادر می شود که می‌توانند در سراسر کشور به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کنند و مورد استفاده قرار دهند.

حسینی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر خوزستانی در این طرح ثبت نام کرده‌اند، با اظهار خرسندی از عقد قرارداد با مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: با توجه به ارائه خدمات با کیفیت در این مرکز امیدواریم گامی مهم در جهت درمان مشکل ناباروری زوج‌های متقاضی در این طرح برداریم.

انتهای خبر/54063/

برچسب ها