20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 0:41 (GMT) 0:41 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
توانمندی پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه امنیت غذایی
یکشنبه 28 مرداد 1403 ساعت 14:28
توانمندی پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه امنیت غذایی

توانمندی پژوهشگران دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه امنیت غذایی

جبرائیل رزمجو ۲۸ مرداد در نشست طرح جهاد علمی با موضوع امنیت غذایی با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی جزو دانشگاه‌های جوان است، گفت: این دانشگاه در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی حضور داشته و روز به روز در حال ارتقا است.

وی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی از نظر پژوهشی دارای پژوهشگران توانمند و زبده است که می‌توانند در حوزه‌های مختلف به ویژه امنیت غذایی فعالیت‌های ارزشمندی انجام دهند.

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه محقق اردبیلی می‌توانند در زمینه امنیت غذایی موثر باشند، گفت: امید می‌رود در حوزه پژوهش و امنیت غذایی که یکی از نیازهای اساسی کشور است، قدم‌های موثری برداریم.

علیرضا قنبری رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن معرفی دانشکده و توانمندی‌های آن، گفت: این دانشکده دارای ۶۴ آزمایشگاه آموزشی و تحقیقاتی، ۳ گلخانه، کارخانه لبنیات بوده و یک گلخانه تحقیقاتی در حال ساخت دارد.

وی فعالیت ۹۲ عضو هیات علمی، ۱۱ گروه آموزشی، بیش از ۶۰ رشته تحصیلی و تحصیل یک هزار و ۳۶۸ دانشجوی ایرانی و بین‌المللی یادآور شد و افزود: این دانشکده اقدام به برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی کرده و طی هفته‌های جاری و آتی نیز ششمین کنگره ملی و بین‌المللی گل و گیاهان زینتی و اولین کنگره بین‌المللی احیای بوم‌شناختی بر پایه طبیعت با تاکید بر صیانت از شتر دوکوهانه برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/54269/

برچسب ها