20 September-2024 الجمعة - 17 ربیع الاول 1446 جمعه - 30 شهریور 1403 0:8 (GMT) 0:8 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
رکورد جذب بیشترین بودجه و هیأت علمی در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی
دوشنبه 29 مرداد 1403 ساعت 9:16
رکورد جذب بیشترین بودجه و هیأت علمی در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی

رکورد جذب بیشترین بودجه و هیأت علمی در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی

دکتر صادق خزل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آگاه، اظهار کرد: تلاش برای جذب اعتبارات دانشگاهی از اقدامات بسیار مهم مدیریت دانشگاه طی دو سال اخیر بوده است.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر جذب بودجه دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی در تاریخ ۱۳ ساله این دانشگاه بی‌نظیر بوده است، افزود: در سال ۱۴۰۲، ۵۱ درصد و در سال ۱۴۰۳، ۶۳درصد بر بودجه دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی افزوده شده که در تاریخ دانشگاه این میزان افزایش بودجه سابقه نداشته است. 

خزل‌پور تصریح کرد: علاوه بر این، در سال ۱۴۰۳، دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی بیشترین افزایش بودجه را در آموزش عالی کشور داشته است به‌طوری‌که بین تمام دانشگاه‌های کشور، رتبه نخست افزایش بودجه را داشته‌ایم.

وی ادامه داد: به موازات افزایش بودجه، جذب هیأت علمی و گسترش رشته‌های دانشگاهی نیز در این دانشگاه مورد توجه قرار گرفته چرا که مدیریت دانشگاه عمیقا باور دارد بزرگترین سرمایه دانشگاه، نیروی انسانی توانمند است. 

خزل‌پور با اشاره به اینکه بر همین اساس، در طول دو سال گذشته، افزایش بی سابقه‌ای در تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد اعضای هیأت علمی این دانشگاه به میزان ۵۰ درصد رشد داشته است. 

وی یادآور شد: بعد از هشت سال از عدم افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه، در دو سال گذشته سه رشته جدید با تمرکز بر جذابیت رشته‌ها، برای جذب دانشجویان مستعد به رشته‌های این دانشگاه افزوده شده است.

انتهای خبر/54549/

برچسب ها