19 September-2024 الخميس - 16 ربیع الاول 1446 پنجشنبه - 29 شهریور 1403 23:53 (GMT) 23:53 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
آغاز به کار دوازدهمین دوره «جشنواره حرکت» دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
سه شنبه 30 مرداد 1403 ساعت 5:33
آغاز به کار دوازدهمین دوره «جشنواره حرکت» دانشگاه علمی کاربردی اصفهان

آغاز به کار دوازدهمین دوره «جشنواره حرکت» دانشگاه علمی کاربردی اصفهان

غلامرضا مالکی در گفت‌وگو با آگاه، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره درون دانشگاهی حرکت عمدتا به صورت سالانه در سطح دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود. محور این جشنواره حول فعالیت‌ها و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی مراکز آموزشی است.  

وی در خصوص اهداف این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره با محوریت آثار و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی ترتیب داده شده است و اهداف مختلفی را دنبال می‌کند. مهم ترین هدف انعکاس و انتقال تجربه‌های موفق دانشجویی است.  

مالکی ادامه داد: این نکته که دانشجویان در قالب این انجمن‌های علمی بتوانند کار تیمی را تمرین کنند و زمینه حضور آن‌ها در فضای بعد از دوران تحصیل و دانش آموختگی فراهم شود، نیز از دیگر اهداف این جشنواره است.  

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان حوزه‌های رقابتی این جشنواره را برشمرد و در این باره گفت: این جشنواره در یازده حوزه رقابتی اجرا می‌شود؛ فناوری و نوآوری اجتماعی، نشریه، رویدادهای علمی، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، حوزه رقابتی آموزش، پژوهش، چاپ کتاب، و اختراع و در بخش ویژه، برنامه‌های پویش سفیر حرکت برگزار می‌شود که دانشجویان به صورت فردی و تیمی در قالب انجمن علمی در این حوزه‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی بازه زمانی برای جشنواره حرکت را از نیمه دوم مرداد ماه تا نیمه اول دی ماه اعلام کرد و تصریح کرد: از نیمه دوم مرداد ماه آثار جمع آوری می‌شود، سپس داوری انجام شده و توسط جدول زمانبندی نیمه دوم آذر یا نیمه اول دی ماه بحث اختتامیه را در سطح استان خواهیم داشت. آثار دانشجویان به دبیرخانه هفدهمین جشنواره ملی حرکت ارسال می‌شود و در آن جشنواره کلیه زیرنظام‌های آموزشی و دانشگاه‌ها آثاری که داشتند را ارائه می‌دهند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.  

انتهای خبر/54738/

برچسب ها