18 April-2024 الخميس - 10 شوال 1445 پنجشنبه - 30 فروردین 1403 13:42 (GMT) 13:42 ارتباط با ما
خبرگزاری آگاه
وبینارهای موضوعی با نگاهی نظیر‌پردازانه برگزار می‌شود
چهارشنبه 7 آبان ساعت 8:19
وبینارهای موضوعی با نگاهی نظیر‌پردازانه برگزار می‌شود
معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وبینارهای موضوعی با نگاهی نظیر‌پردازانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایان‌نامه گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، وبینار پایان‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز به همت معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه با محکوم کردن اسائه ادب به ساحت مطهر پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با نگاهی نظریه‌پردازانه وبینارهای موضوعی را برگزار می‌کند. این موضوعات عموماً در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است. پس از بحث در وبینارها موضوعات در اختیار دفاتر و گروه‌های تخصصی مرکز مطالعات، برنامه ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر قرار می‌گیرد تا با کمک اساتید و اعضای هیئت علمی خبره اندیشه ورز، بررسی شود.

وی افزود: در این مسیر مباحث منتخب در سامانه پژوهشیار دانشگاه ثبت می‌شود تا به‌عنوان موضوعات پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها مورد توجه قرار گیرد. بهترین مباحث پایان‌نامه‌ای انتخاب و به‌صورت وبینارهای تخصصی ارائه می‌شود.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به‌عنوان مثال در شرایط امروز یکی از اولویت‌های مهم جهان اسلام، لزوم تکریم شأن و منزلت پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و تقریب مذاهب اسلامی است.

خسروپناه خاطرنشان کرد: بر این اساس در آستانه بزرگداشت ایام ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت، نخستین وبینار تخصصی تقریب مذاهب با مشارکت مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر و اداره کل پژوهش علوم انسانی و هنر و دانشگاه الکترونیکی در حال برگزاری است.

انتهای خبر/58/

برچسب ها
پر بازدید ترین اخبار
گفتگوی ویژه
دیدگاه
اخبار برگزیده
آخرین اخبار